پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد اظهار کرد: ابتدا باید یک مطلب درباره کنفرانس بازی با پرسپولیس بگویم. من در کنفرانس بعد از آن بازی جمله‌ای گفتم که موجب رنجش پرسپولیسی‌ها شد. وظیفه خودم می‌دانم به عنوان یک معلم اگر اشتباهی کردم دلجویی و عذرخواهی کنم و به بازیکنانم یاد بدهم اگر اشتباهی کردند عذرخواهی کنند. در مورد بازی با فولاد هم باید ابتدا به فولاد تبریک بگویم؛ تیمی که می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم. بازیکنانم امروز هرچه در چنته داشتند، گذاشتند. کسی نبود که کم بگذارد. بازی خوبی ارائه کردیم اما نتیجه منصفانه نبود. فوتبال ورزش بی‌رحمی است. حداقل حق ما یک امتیاز بود. ما می‌توانستیم با سه امتیاز هم از اهواز خارج شویم. به تیم فولاد تبریک می‌گویم. آن‌ها هم مردانه جنگیدند. به خاطر شادی فولادی‌ها بعد از بازی به بازیکنانم افتخار کردم. فولادی‌ها از ته دل شادی کردند.

او ادامه داد: فوتبال، بازی احترام‌هاست. امیدوارم همکاران من احترام همدیگر را داشته باشند. در بازی شرایطی به وجود می‌آید ولی من بعد از بازی به آقای نکونام تبریک گفتم. نمی‌توانیم هیجانات فوتبال را حذف کنیم ولی من بی‌احترامی را نمی‌پذیرم. دوست ندارم به همکارانم بی‌احترامی کنم. امیدوارم همه شهامت عذرخواهی را داشته باشیم.

پرسپولیس

فاضلی در پاسخ به این پرسش آیا برنامه‌ریزی لیگ در نتایج نساجی تاثیرگذار بوده است یا خیر، گفت: قطعا تاثیرگذار بوده است. تیم من پنج روز بعد از بازی سخت با پرسپولیس مقابل فولاد بازی کرد. می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم. تیم‌های متمول ۳۰ بازیکن هم‌تراز دارند ولی تیم‌هایی مثل ما مقداری در مضیقه هستیم. دو بازیکن در تیم ما در ۱۰ هفته آخر فصل پیش به خاطر فشردگی بازی‌ها از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدند. باید مقداری رعایت کنند. به لحاظ فیزیولوژی و روانی نباید بیش از حد به بازیکنان فشار آورد. نیروی انسانی ظرفیتش محدود است. نمی‌توانیم به پراید اندازه بنز فشار وارد کنیم.

منبع:شریان نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: