پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد.بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد. بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

استایل جدید بهنوش طباطبایی بعد از طلاق

 

بهنوش طباطبایی

پست احساسی بهنوش طباطبایی برای تبریک تولد

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور ایرانی که خبر جدایی او از مهدی پاکدل خبرساز شد با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام اینطور نوشت.

بهنوش طباطبایی : چه اندازه نقابها ( ماسک ها) ما را مهار کرده اند؟

بهنوش طباطبایی

یونگ “نقاب “ را که اصطلاحی لاتینی است که ابتدا درباره ی نمایش های تیٔاتر به کار می رفت و اشاره به صورتکی دارد که بازیگران هنگام اجرای نقش به چهره می زند ، مترادف نوعی ماسک می داند که ما انسانها برای پنهان کردن خصلتهای واقعی مان استفاده می کنیم. ما در بسیاری از موقعیت ها هویتمان را با اجرای یک نقش در زندگی یا برخورداری از یک حرفه و‌شغل مشخص می کنیم یا به رغم اعتقاد و میل باطنی همرنگ جامعه می شویم، یا خود را در پسِ یک نقاب ، پنهان می سازیم و یا ظاهر سازی می کنیم و چهره ایی کاذب از خود به نمایش می گذاریم.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی درباره خلاصه ی کلام نقاب گفت: « عقده ایی کنشی که بدلیل تلاش فرد برای سازگاری با [عقاید عمومی ]یا به سبب این که فرد را از دردسر می رهاند بوجود می آید. [ سازش]


شقایق دهقان از مهراب قاسم خانی طلاق گرفت +فیلم افشاگری


نقاب هم به شکل هایی مفید متجلی می شود و هم به شکل هایی پر مخاطره. آن کسانی که در محیط کارشان تقلا می کنند تا رفتارشان را با دیگران همخوان کنند چه بسا دریابند که یگانه راه موثر برای ارایٔه ی نگرش حرفه ایی مناسب در محل کار این است که نگذارند ویژگی های شخصیت شان بروز کند.به این منظور آنها ممکن است چنان رفتار خود را با قواعد معین تنظیم کنند که وقتی به خانه باز می کردند، دیگر آن خود واقعی شان نیستند . در چنین مرحله ایی، نقاب یا ماسک مهار شخص را در اختیار گرفته و دیگر حکم سازگاری با محیط را ندارد . این مشکل غالبا زمانی بوجود می آید که شخص مسایٔل محیط کار را نمی تواند در خانه فراموش کند

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و خواهرش تینوش

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی خواهری به تینوش دارد و دو خواهرزاده دارد که علاقه زیادی به آنها دارد. تصویری از پدر و مادر بهنوش طباطبایی با لباس کردی در صفحه خانم بازیگر به اشتراک گذاشته شده است.

بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی قبل از عمل

بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

ماجرای ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل یکی از زوج های هنرمندی بودند که زندگی مشترکشان بعد از چند سال به جدایی انجامید.

آشنایی این دو هنرمند به سال 85 و بازی در فیلم مصائب دوشیزه بازمیگردد.

بهنوش طباطبایی

این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی در سینما و تلویزیون

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد.

 

این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

بهنوش طباطبایی بازیگر سرشناس این روزها سینما و تلویزیون از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.

بهنوش طباطبایی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: