پایگاه خبری خانه فوتبال:

 زین الدین زیدان که از قرارداد فعلی اش با رئال مادرید 18 ماه دیگر باقی مانده در یک مصاحبه اذعان کرد که آینده او در باشگاه مشخص نیست و نمی تواند نسبت به آینده طولانی مدتش در رئال مادرید به کسی تضمین بدهد. زیدان گفت با توجه به اینکه نمی داند تا چه زمانی روی نیمکت رئال خواهد نشست قصدش این است که از تک تک لحظاتش در این تیم حداکثر استفاده را ببرد.

زیدان ماه گذشته میلادی هم گفته بود درحالیکه قراردادش سال 2022 منقضی می شود ولی تا کنون مذاکره ای با باشگاه درباره تمدید این قرارداد انجام نداده است.

در آستانه بازی امروز مقابل سلتا ویگو خبرنگاران از زیدان پرسیدند که آیا ممکن است در چهارمین سالگرد بدست گرفتن هدایت رئال، چهار سال دیگر هم سرمربی این تیم باشد اما زیدان در پاسخ به این سوال گفت:" من اینقدر خوش شانس هستم که می توانم بگویم سرمربی رئال مادرید هستم. می خواهم از تک تک لحظاتم به عنوان سرمربی این تیم نهایت استفاده را ببرم. نمی توانم بگویم تا یک ماه دیگر، یک سال دیگر یا چهار سال دیگر روی این نیمکت خواهم نشست. زندگی را باید روز به روز پیش برد".

زیدان در ادامه گفت:" چیزی که برای من مهم است زندگی هر روزه است. این در مورد کار حرفه ای هم صدق می کند. هدفم این است که با حداکثر توانم به باشگاه خدمت کنم و در تک تک جلسات تمرینی و در تک تک بازی ها چیزی من نگذارم. چیزی که برایم اهمیت دارد این است. در مورد آینده اگر بپرسید من مطمئن نیستم یک هفته دیگر چه اتفاقی می افتد. برای این است که می گویم باید از همین لحظه و از زمان حال نهایت استفاده را ببریم".

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: