پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسول کربکندی با اشاره به تساوی تیم ذوب آهن مقابل پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ما نفرات کامل خود را در اختیار دارد و خوشبختانه مشکلات کرونا تمام شد. بازیکنان آرام آرام هماهنگ می‌شوند. تغییرات در تیم کمتر شده است و سرمربی ترکیب ثابت را پیدا می‌کند.

وی افزود: در بازی با پرسپولیس سه، چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از دست دادیم. به نظرم بازیکنان ما یک مقدار به اعتماد به نفس نیاز دارند. ما راحت گل می‌خوریم. روی نتیجه تساوی طلسم شده‌ایم و برای خروج از این شرایط فقط به یک برد نیاز داریم.

عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره اینکه این تیم موفق شده سه تیم مدعی استقلال، پرسپولیس و گل گهر را متوقف کند، تاکید کرد: بله ولی وضعیت جدول طوری است که به برد نیاز داریم. یک برد به اندازه سه مساوی ارزش دارد. تمام تیم‌ها برد داشته‌اند و ما هم در صورت کسب یک پیروزی، وضعیت بهتری در جدول خواهیم داشت.

کربکندی همچنین درباره درگیری عبدالله حسینی بازیکن ذوب آهن با حامد لک و سعید آقایی یادآور شد: پای حسینی اصلاً به لک نخورد و ضربه‌ای به دروازه بان پرسپولیس نزد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که داور بازیکن ما و سعید آقایی را اخراج کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمیته انضباطی بابت «تخلف» ذوب آهن پیش از بازی با پرسپولیس در بحث مسائل بهداشتی و کرونا رای خود را صادر کرده است؟ گفت: آقای محمدی مدیرعامل باشگاه و پزشک تیم به فدراسیون رفتند و توضیحاتی دادند. هنوز حکمی صادر نشده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: