پایگاه خبری خانه فوتبال:

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 است. بابک جهانبخش در بوخوم آلمان متولد شد.بابک جهانبخش از خوانندگان محبوب ایران است.بابک جهانبخش یک پسر به نام آرتا دارد .عکس جدید بابک جهانبخشرا ببینید

 بابک جهانبخش

زندگی شخصی بابک جهانبخش:

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد 1 فروردین 1362 در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است.

مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

بابک جهانبخش

 ورزش مورد علاقه بابک جهانبخش 

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم بوخوم، بازیکن تیم های مختلف رده سنی پایین اش بودم .در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم لباس تیم مان هم آبی بود.

شهرت بابک جهانبخش 

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

بابک جهانبخش

ازدواج های بابک جهانبخش 

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

بیوگرافی همسر اول بابک جهانبخش 

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد . همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود .

بابک جهانبخش

طلاق بابک جهانبخش ازهمسر اول

 این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است .علت طلاق و جدایی این زوج هنرمند، هیچ وقت رسانه ای نشد و دلیل آن سکرت ماند. جهانبخش بعد از جدایی با پریا پرتوی فرد ازدواج کرد، اما ایشان هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است

بابک جهانبخش

ازدواج دوم بابک جهانبخش 

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

شما فکر کنین که یه مرد اینهمه تو آهنگاش عاشق پیشه باشه تو زندگی واقعی اگر عاشق بشه چی میشه که در اینجا باید بگیم خوش به حال زن بابک جهانبخش یعنی خانوم پریا پرتوی فرد، در جریان هستید که ازدواج بابک خان با پریا خانوم برای هر دوشون تجربه ی دوم هست و این زوج هر کدومشون قبلا سابقه ی جدایی داشتن و دست تقدیر محیا کرد و اینا رو بهم رسوند که باید بگیم حسابی هم بهم میان. حالا یکم بیشتر بریم سراغ پریا خانوم که با توجه به این که آقاشون معروفه خانوم هم تو اینستا فالوورهای خودش رو پیدا کرده و حسابی طرفدارای پر و پاقرصی هم داره و حتی جالب هست که از این راه با گذاشتن تبلیغات تو صفحه اش کسب درآمد هم میکنه و این روزا پریا خانوم هم پا به پای آقای جهانبخش این شهر به اون شهر میگرده و تو کنسرتای شوهرش حضور داره و حتی خیلی ها برای دیدن اون هست که بلیط کنسرت میخرن! اما حالا یه نکته راجبه این زوج حاشیه ساز شده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

بابک جهانبخش

زندگی دور از سادگی ولی حلقه عنده خوده سادگی

این روزا تقریبا سلبریتی های ایرانی هم مثل سلبریتی های خارجی رو آووردن به ساده زیستی و حتی اگر در واقعیت هم خیلی تجملاتی باشن اون قسمت رو با مردم به اشتراک نمیذارن و فقط قسمت ساده ی ماجرا رو نشون میدن مثلا این روزها تولدهایی که مسی و رونالدو که از پولدارترین فوتبالیست ها و حتی آدمای دنیا هستن برای بچه هاشون گرفتن تو اینستا خیلی رو بورس هست و عده زیادی از این همه سادگی که هر کدوم از این بزرگوارها تو همچین مراسمی داشتن تعجب کردن و خیلی ها اون ها رو بابت این موضوع تحسین کردن ولی خب باید به اون عده بگیم که سلبریتی های ما هم این روزا کلا تغییر فاز دادن و اومدن سمت به اشتراک گذاشتن چیزهای ساده با مردم حتی اگر لاکچری زندگی میکنن!

بابک جهانبخش

حالا بگیم از زندگی بابک جان و پریا خانوم که حسابی لاکچری هست و شیک و پیک البته که درسته این عزیزان هم قصد این که این زندگی رو بکنن تو چشم آدم رو ندارن ولی هر کاری هم کنن کوچکترین حرکت هاشون هم لاکچریه و یه جورایی برق میزنه تو عکسا که این موضوع تا حدودی هم به استایل خانوم خانوما برمیگرده که خیلی شیکه

ولی به تازگی پریا خانوم یه عکس از خودش منتشر کرد که خیلی جالبه، حالا میگید چرا؟ تو این عکس حلقه ی ازدواج خانوم خانوما مشخص بود که یه رینگ ساده هست و باعث تعجبه که چطور با این همه پول یه همچین حلقه ی ساده ای داره این خانوم

بابک جهانبخش

وقتی پریا آخرته خوشتیپیه 

یه موضوعی که در رابطه با پرتا پرتوی فرد وجود داره این هست که خانوم اصلا علاقه ای به پوشیدن لباس های تکراری تو عکس هاش نداره و هر دفعه که شما این بانو رو ببینید اون رو با استایل های متفاوت مشاهده میکنید که یکی از یکی بهتره و این خانوم هم کمیت رو داره و هم کیفیت رو تو استایل و لباس هاش و صرف این که هی لباس عوض کنه مثل خیلی ها بدون توجه به شیک بودن لباس، این کار رو نمیکنه و همیشه خوش استایل و منحصر به فرد ظاهر میشه جوری که آدم فکر میکنه که یه خونه ی جدا دارن فقط برای لباس های ایشون!

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

منبع: شایانیوز و خبرگزاری ها

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: