پایگاه خبری خانه فوتبال:

تعویق اجباری مسابقه هفته نُهم آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن به نوعی برای اراکی‌ها اتفاق مثبتی رقم زد چراکه موجب شد نفرات مصدوم این تیم بهبود پیدا کنند، به تمرینات گروهی اضافه شوند و آنها تنها یک بازیکن آسیب دیده برای دیدار با استقلال داشته باشند.

محسن ربیع‌خواه که در دیدار هفته ششم آلومینیوم مقابل پیکان با شکستگی نازک‌نی پا مواجه شد و به نظر می‌رسد تا پایان سال نتواند بازی کند، تنها غایب ایرالکو در دیدار با استقلال است.

محمد ایران‌پوریان، مدافع راست و مرتضی آقاخان، مهاجم آلومینیوم که دیگر مصدومان این تیم در هفته‌های اخیر بودند، با بهبود کامل آسیب دیدگی و بازگشت به تمرینات، آماده دیدار با استقلال هستند و با نظر رسول خطیبی می‌توانند در بازی فردا به میدان بروند.

بازگشت ایران‌پوریان موجب تغییراتی در ترکیب آلومینیوم خواهد شد و موجب می‌شود تا این بازیکن در پست دفاع راست به میدان برود و اسماعیل شریفات که در ۶ مسابقه اخیرشان به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، یک خط جلو برود و به‌عنوان وینگر در ترکیب اراکی‌ها برابر استقلال و تیم سابقش قرار بگیرد.

همچنین مرتضی آقاخان نیز احتمالا به خط حمله آلومینیوم اضافه می‌شود و دیگر بازیکن اراکی‌ها است که فردا شانس اضافه شدن به ترکیب ابتدایی برابر استقلال را دارد تا با حضور او و محمد ایران‌پوریان، آلومینیوم دو جابه‌جایی نسبت به هفته‌های قبل مقابل آبی‌پوشان پایتخت داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: