پایگاه خبری خانه فوتبال:

بر اساس ادعای نشریه «میرر» انگلیس، باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد در پایان فصل جاری اقدام به فروش پل پوگبا کند، بازیکنی که قراردادش در تابستان 2022 به پایان می‌رسد. طبق این گزارش؛ سران باشگاه منچستریونایتد متقاعد شده‌اند که هافبک فرانسوی‌شان قصد تمدید قراردادش با این باشگاه را ندارد، از این‌رو به دنبال این هستند تا در تابستان آینده از فروش او سود ببرند. سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن مشتریان اصلی پوگبای 27 ساله هستند.

پوگبا در سال 2012 پس از جدایی از منچستریونایتد به یوونتوس پیوست و در 4 سالی که در عضویت این تیم ایتالیایی بود، با ارائه بازی‌های درخشان و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که این فصل در 20 بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار دو گل‌ زده و سه پاس‌گل را از خود برجای گذاشته، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 65 میلیون یورو تخمین زده شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: