پایگاه خبری خانه فوتبال:

قائم مقام فروش سایپا گفت: قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است.
 مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.
او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بود از رده خارج می‌شوند.
قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.
به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.
باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم./منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: