پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرعه کشی مراسم جام امیر قطر انجام شد و تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی رقیبان خود را شناختند که در این مرحله، شاهد تقابل بازیکنان ایرانی تیم های قطری خواهیم بود.

الدحیل که گفته می شود علی کریمی را از تیم قطر اس سی به خدمت گرفته است، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاهلی خواهد رفت. الاهلی امید ابراهیمی را به عنوان کاپیتان در تیم خود دارد.

در سمت دیگر جدول، تیم های العربی و ام الصلال باید با یکدیگر روبرو شوند. در ترکیب العربی مهدی ترابی و مهرداد محمدی حضور دارند و در ترکیب ام الصلال نیز روزبه چشمی قرار دارد. تقابل چشمی با ترابی و محمدی دیدنی خواهد بود و باید دید آیا مدافع سابق استقلال و هم تیمی هایش از پس مهار این دو بازیکن آماده برمی آیند یا نه.

اما در دیگر دیدارهای این مرحله السیلیه با رامین رضاییان باید به مصاف الخور برود. رامین پس از جدایی از الدحیل و پیوستن به السیلیه، در اولین دیدارش برای این تیم درخشان ظاهر شد و حتی در ترکیب هفته لیگ ستارگان قطر نیز قرار گرفت.

الریان نیز که شجاع خلیل زاده را به همراه دارد، باید به مصاف المرخیة برود. الوکره نیز میزبان الخریطیات و پژمان منتظری خواهد بود. البته باید دید تا زمان برگزاری آن بازی منتظری در این تیم باقی می ماند یا از جمع آنها جدا می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: