پایگاه خبری خانه فوتبال:

وقتی داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید او به سمت نیمکت حریف رفت و پیراهنش را تقدیم به محمود خرمزی کرد. مربی تیم آلومینیوم اراک. او در بین اعضای کادر فنی تیم آلومینیوم اراک خطاب به آنها گفت محمود خرمزی تاثیر بسزایی در شکل گیری فوتبال من داشته و او بود که در تست گیری من را برای بازی در تیم ایرانجوان انتخاب کرد و در ادامه توانستم با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه قرار گیرم و پیراهن استقلال را بر تن کنم. محمود خرمزی مربی مهدی قایدی در تیم ایرانجوان که به تازگی پسر جوانش را در یک حادثه رانندگی از دست داده است از این حرکت مهدی قایدی خرسند شد و برای همشهری خود در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.

مهدی قائدی مهدی قایدی که در ابتدای حضور در استقلال به خاطر برخی از حاشیه ها به چالش کشیده شد مدت هاست با رفتارهای حرفه ای در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و به نظر می رسد در فصل جاری هم به این روند هم ادامه دهد. او یکی دو هفته پیش وقتی با تصمیم محمود فکری مبنی بر نشستن روی نیمکت مواجه شد خطاب به سوال خبرنگار گفت:

از نیمکت نشینی ناراحت شدم چون بازیکنی که نیمکت نشینی تاثیری روی او نگذارد هیچ گاه پیشرفت نخواهد کرد اما من به تصمیم محمود فکری معترض نشدم چون او سرمربی تیم است و تصمیم می گیرد کدام بازیکن بازی کند و من یاد گرفته ام در هر شرایطی تابع تصمیم سرمربی تیم باشم.

منبع:پارس فوتبال 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: