پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهرآورد پایتخت روز دوشنبه هفته آ‌ینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. دیداری که برای هر دو تیم بسیار حساس بوده و بردش می‌تواند برای رسیدن به صدر جدول به دو تیم کمک کنند. از همین حالا گمانه‌زنی‌ها برای نام داور دربی شروع شده و در این بین سه داور از شانس بالایی برای قضاوت در شهرآورد برخوردار هستند.

با توجه به اعلام اسامی داوران در هفته دهم لیگ برتر سه داور باقی می‌مانند که در این هفته کمیته داوران به آنها استراحت داده است.

محمدحسین زاهدی فر ، رضا کرمانشاهی و سیدمهدی سیدعلی داورانی هستند که کمیته داوران در این هفته از لیگ برتر قضاوت هیچ مسابقه‌ای را به آنها واگذار نکرده است.

البته در این بین سیدعلی با توجه به اشتباه تاثیرگذارش در هفته لیگ برتر نسبت به دو داور دیگر از شانس کمی برای قضاوت در دربی برخوردار است. در این بین کرمانشاهی که قرار بود ابتدا نیمه نهایی فصل قبل جام حذفی را سوت بزند اما در آخرین لحظات کمیته داوران اسم داور را عوض کرد و حتی باعث شد کرمانشاهی به نشانه اعتراض به فدراسیون هم برود.

زاهدی فر هم فصل گذشته در دیدار رفت استقلال و سپاهان یک اشتباه تاثیرگذار داشت به طوری که تا مدت‌ها کمیته داوران نه به وی قضاوت داد و نه در بازی‌های استقلال داوری می‌کرد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد کمیته داوران برای دلجویی از رضا کرمانشاهی بابت اتفاقات فصل گذشته قضاوت شهرآورد 94 را به وی واگذار کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: