پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. همسر سابق بهاره رهنما ازدواج کرد.بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد. بهاره رهنما تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

 

تجربه جدید بهاره رهنما 

بهاره رهنما با انتشار تصویری از خود نوشت:«امسال اولین سالی بود که با تمام وجودم با خودم و دنیا در آشتی بودم چه اونها که بهم بد کردیم ومعلم هم بودیم و چه اونها که بهم مهر ورزیدیم و آرامش هم بودیم ،کلا به تمام جهان حس بسیار روشن و آرام و خالصی داشتم بی شک آشنایی و انتخاب مسیر من در زمینه پاکسازی بعد از خواندن کتاب “ محدودیت صفر” مفهوم خیلی از چیز ها رو در زندگی من تغیر داد !

حیفم اومد در این روزهای شروع ۱۴۰۰ دوباره نگم که آشنایی با روش هواپونوپونو و خواندن این کتاب بی شک راه بسیار مهمی در جذب خواسته ها و رسیدنم به آرامش بوده،ودر قرار گرفتن در مسیر آرامش امروزم »

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما 

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

عشق اول بهاره رهنما 

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد

رقیب عشقی بهاره رهنما 

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بازیگری از 17 سالگی بهاره رهنما 

بهاره رهنما

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: