پایگاه خبری خانه فوتبال:

دانشگر هم در بازی با گل‌گهر و هم در بازی با آلومینیوم اراک در این پست برای استقلال به میدان رفت و نسبتاً عملکرد خوبی داشت. گرچه دانشگر در عملیات هجومی مانند چپ پا‌های تخصصی عمل نمی‌کند اما او در دفاع عصای دست تیمش است و عیار تیمش را در این بخش بالا نگه می‌دارد. همین ویژگی؛ یعنی موفقیت در عملیات دفاعی سبب می‌شود تا او در دربی هم در همین پست بازی کند. البته دانشگر در گلزنی هم استعداد بالایی دارد. او در دربی قبل توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که همین پیشینه گلزنی به مدافع استقلال کمک می‌کند تا همچنان در ترکیب اصلی باقی بماند.

این وضعیت در نهایت موقعیت محمد نادری در ترکیب استقلال را به چالش خواهد کشید. بازیکنی که روز گذشته در کارهای تاکتیکی تیمش نیز شرکت کرد تا نوید حضور در بازی بزرگ هفته آینده را بدهد. با وجود این اما بعید است نادری در ترکیب اصلی استقلال به کار گرفته شود. در واقع این بازیکن به دربی می‌رسد و حتی می‌تواند در ترکیب اصلی هم به میدان برود اما تصمیم محمود فکری بر آن خواهد بود که ترکیب برنده را تا حد زیادی حفظ کند و تیمش را در عالی‌ترین شرایط ممکن به این بازی برساند. تنها تغییری که در ترکیب اصلی استقلال محتمل به نظر می‌رسد این است که آرش رضاوند به جای فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

رضاوند که در بازی با آلومینیوم نیز سکونشین بود برای این بازی در ترکیب اصلی خواهد بود و اسماعیلی از ترکیب بیرون خواهد رفت تا استقلال به لحاظ تاکتیکی و انتخاب ترکیب با کمترین ریسک ممکن وارد دربی 94 شود. هرچند که نباید از این مهم غافل شویم که بازیکنی همچون نادری می‌تواند یک تعویض قابل توجه برای فکری باشد تا جناح چپ تیمش را تقویت کند. نادری حتی می‌تواند در پست هافبک چپ نیز برای استقلال به میدان برود اما به عنوان بازیکن تعویضی چون فکری برای این پست هم بازیکن اصلی تیمش را شناخته است.

تکمله: نباید غافل شد که هرویه میلیچ نیز یکی از گزینه‌های اصلی در جناح چپ خواهد بود اما اتفاقات روزهای اخیر شانس او را برای بازی در ترکیب استقلال حتی به شکل تعویضی کم خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: