پایگاه خبری خانه فوتبال:

یوونتوس در خانه میلان به پیروزی مهمی دست یافت. شاگردان آندره آ پیرلو ضمن رقم زدن نخستین شکست فصل روسونری صدرنشین، خودشان را در کورس قهرمانی حفظ کردند.

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 3-1 مقابل میلان در سن سیرو در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

روی پیشرفت خودمان متمرکز هستیم

 پیروزی مهمی کسب کردیم. علاقه ای به دنبال کردن نتایجی که تیم های بالاتر از ما کسب کرده اند نداریم چون روی پیشرفت خودمان متمرکز هستیم. طی ماه های آتی خواهیم دید که کجا قرار داریم. مسئله مهم، روحیه تیمی ما بود که می خواستیم بازی را در خانه صدرنشین سری آ تحت کنترل داشته باشیم. 

با کیه زا، تئو هرناندز را تحت فشار گذاشتیم

 تئو هرناندز بازیکن خوبی است که در مصاف های تک به تک خیلی خوب کار می کند. ایده ما تحت فشار قرار دادن تئو هرناندز توسط کیه زا بود تا او نتواند مثل همیشه آزادانه در حمله شرکت کند. کیه زا را خریدیم چون او می تواند در یک سوم دفاعی حریف، خوب کار کند. پست کیه زا شاید تغییر کند اما نقشش تغییر نمی کند. رابیو دو بازی سکونشین بود و ضمن استراحت کامل، انگیزه های زیادی داشت. رابیو هافبک باکس تو باکسی است که به نظرم خودش هم نمی داند که چه پتانسیل بالایی دارد. بنتانکور در نیمه دوم خسته شد و در خطر گرفتن کارت زرد دوم قرار گرفت، به همین خاطر سریعا او را تعویض کردم.  

دیبالا هنوز در بهترین فرمش نیست

 برخورد چالهان اوعلو و رابیو خطا بود و داور باید سوت می زد. پس از تصمیم داور در آن صحنه، دنیلو باید جنگنده تر می بود اما کل تیم نتوانستند در صحنه ضدحمله میلان خوب کار کنند. به هرحال همه چیز از یک خطا شروع شد. دیبالا؟ همه بازیکنان هم گزینه اول هستند و هم نه. به اندازه کافی خوش شانس هستم که در هر بازی با توجه به شرایط و ویژگی های تیم حریف می توانم بازیکن به زمین بفرستم. دیبالا باید به سطح آمادگی خوبی برسد چون هنوز صد درصد آماده نیست. دیبالا هنوز مشکلات بدنی ندارد و در طول فصل، در بهترین فرمش نبوده است. تمدید قرارداد دیبالا؟ این وظیفه من نیست، من در قضیه تمدید قراردادها دخالتی ندارم. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: