پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بهتر است تا برادرش در مورد تیم خودش (استقلال) صحبت کند، گفت: به نظرم پرسپولیس با گل‌های احمد نوراللهی و مهدی عبدی، استقلال را در شهرآورد تهران شکست می‌دهد.
مرتضی فنونی‌زاده در گفت و گو با ایرنا، در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از شهرآورد روز دوشنبه با استقلال، اظهار داشت: پرسپولیس تا الان با توجه به تعداد بازی‌هایی که در لیگ انجام داده خیلی در نتیجه گیری خوب نبوده یا حداقل در زدن‌گل موفق عمل نکرده است. هر چند در خط دفاع واقعا وضعیت خوب است اما پرسپولیس تیم هجومی موفق نبوده است. انشالله که برای بازی با استقلال شرایط فرق می‌کند و همان پرسپولیس همیشگی را ببینیم.
وی ادامه داد: بازی شهرآورد ارتباطی به جایگاه تیم ها در جدول ندارد. تجربه ثابت کرده که در اکثر مواقع تیمی که از نظر جدولی شرایط بدتری داشته پیروز شهرآورد بوده. پس کاملا به پرسپولیس امیدوار هستم که بتواند استقلال را شکست بدهد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر همه بازیکنان پرسپولیس مانند سیدجلال و حامد لک از جان و دل بازی بکنند پرسپولیس می تواند استقلال را ببرد. هر چند شانس هر دو تیم برای پیروزی به یک اندازه است اما من به پیروزی تیمم امیدوار هستم. به نظرم اگر گل محمدی در چیدمان ابتدایی ترکیب و در تعویض ها بهتر باشد کاملا می‌توانیم استقلال را ببریم. ما یک کادر فنی پرسپولیسی داریم که دلشان برای تیم می سوزد و از داشته‌های خود به نحو احسن استفاده می‌کنند.
فنونی زاده خاطرنشان کرد: تنها مشکل پرسپولیس این است که کم گل می‌زند. عبدی و رمضانی مهاجمانی هستند که هر تیمی دوست دارد آنها را داشته باشد اما فعلاً نتوانستند کنار هم خوب باشند که بخشی از آن هم به خاطر استرس زیاد است. در اینجا یحیی گل محمدی باید بیشتر بازیکنان حرف بزند تا آنها را در شرایط بازی قرار بدهد.
وی تاکید کرد: مساوی در شهرآورد برای پرسپولیس مثل باخت است. ما از نظر بازیکن ۷۰ درصد بهتر از استقلال هستیم و می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. به نظرم بازی را با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های عبدی و نوراللهی پیروز می شویم. ضمن اینکه احساس می کنم این بازی پنالتی هم دارد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی برخی هواداران این تیم است عملکرد داور در شهرآورد تهران گفت: هیچ داوری از عمد اشتباه نمی کند. ولی ای کاش برای این بازی از داور خارجی استفاده می شد تا دیگر هیچ حرف و حدیثی و هیچ حاشیه ای نباشد.
فنونی زاده در واکنش به اظهارات برادرش علیه پرسپولیس در فضای مجازی اظهار داشت: ما قدیم ها به هواداران رقیب می گفتیم که فقط در مورد تیم خودشان حرف بزنند. توصیه من به برادرم این است که بهتر است فقط در مورد تیم خودش صحبت کند تا کمتر حاشیه درست شود./تهران- ایرنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: