پایگاه خبری خانه فوتبال:

آندره آ استراماچونی ، سرمربی پیشین استقلال گفت : اگر آنتونیو کونته بهترین مربی ایتالیایی حال حاضر دنیا نباشد ،فاصله ای هم با تصاحب این عنوان ندارد.

حدود یک دهه قبل بود که آندره آ استراماچونی هدایت اینتر را بر عهده گرفت و علیرغم شروعی فوق العاده، در نهایت یک سال بعد جای خود را به والتر ماتزاری داد. حالا آندره آ استراماچونی در مصاحبه ای در مورد شرایط تیم سابق خود صحبت کرده و آنتونیو کونته، سرمربی فعلی اینتر را بهترین مربی ایتالیا معرفی کرد.

آندره آ استراماچونی گفت:“حضور روملو لوکاکو در ترکیب اینتر بسیار مهم بوده و او بازیکنی در کلاس جهانی است. لوکاکو حتی اگر توپ را هم در اختیار نداشته نباشد، یک تهدید ثابت و همیشگی برای بازیکنان حریف محسوب می شود. در حال حاضر مشکل بزرگ اینتر، نقش سومین هافبک میانی در خط میانی سه نفره است و اینتر برای اینکه بتواند به یک تیم کامل تبدیل شوند، آنها شرایط خط هافبک خود را بهبود بخشند.

ما داستان کریستین اریکسن را می دانیم و استفانو سنسی در این پست بازیکن کاملی نیست. آرتورو ویدال تداوم ندارد و شما در برابر سمپدوریا دیدید که خط هافبک اینتر حتی اگر شامل بازیکنان بزرگ هم باشد ترکیبی قابل پیش بینی است. اگر اینتر بتواند بازیکنی را در آن پست پیدا کند، از همه رقبا قوی تر می شود.

عملکرد آنتونیو کونته فقط با توجه به نتایج قابل قضاوت است. در این فصل و با توجه به اینکه اینتر دیگر شانسی در اروپا ندارد، قهرمانی در لیگ در اولویت است. اینتر و کونته با توجه به نتایج قضاوت می شوند، اما اگر کونته بهترین مربی ایتالیایی نباشد، فاصله ای تا تصاحب این عنوان ندارد.”

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: