پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید مطهری ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره شرایط این تیم قبل از شهرآورد پایتخت عنوان کرد: ما مشکلات فراوانی داشتیم و شاید مهمترین آن و یا تیر خلاص این مشکلات، جدایی بشار از تیم ما بود. بشاری که ما به عنوان کادر فنی تا ۳ هفته قبل از فینال آسیا نمی‌دانستیم که این بازیکن از جمع ما جدا می‌شود و برای ما بسیار دردناک بود.

او گفت: ما بازیکنان بسیاری را از دست دادیم، اما هیچ زمانی نه من و نه یحیی گل محمدی  صحبتی را درباره جدایی بازیکنان مطرح نکردیم. به این دلیل که به کار گروهی در تیم اعتقاد داریم.

او ادامه داد: ما امروز فقط به خاطر هوادارانمان ناراحت هستیم؛ به دلیل این که می‌توانست نتیجه فوق العاده‌ای رقم بخورد، اما از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درباره بازی امروز مقابل استقلال گفت: در نیمه دوم، تیم ما کاملا سوار بر بازی بود. حضور دیاباته در زمین به این اتفاق برای تیم ما بسیار کمک کرد؛ به این دلیل که دیاباته آن کیفیت همیشگی خود را نداشت.

او ادامه داد: تیم ما با فضا‌هایی که در زمین ایجاد می‌کرد، فشردگی که استقلالی‌ها داشتند را خراب کرد و این مسئله در به وجود آمدن موقعیت‌های زیادی که در این بازی داشتیم، بسیار برای تیم ما مفید بود.

پرسپولیس

مطهری درباره وظایف متفاوت احمد نوراللهی در این بازی عنوان کرد: با طراحی که در این بازی داشتیم، نوراللهی در عمق کنار مهدی عبدی بازی می‌کرد. نوراللهی وظایف متفاوتی نسبت به زمانی که هافبک دفاعی بازی می‌کرد، داشت. می‌شود گفت که نوراللهی شماره ۹ کاذب برای تیم ما بود؛ اما متاسفانه در ۲ صحنه حساس و در ضربه آخر بی دقتی کرد و موقعیت‌های خود را گل نکرد. واقعا با تمام وجود برای تیم بازی کرد و بازی خوبی نیز از خود نشان داد.

او گفت: استقلال در نیمه دوم خوب دفاع نمی‌کرد. از فضا‌های پشت مدافعان این تیم به خوبی بهره بردیم، اما متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره مدیرعامل این تیم گفت: سمیعی و شکوری از روزی که به تیم اضافه شده‌اند نهایت تلاش خود را انجام دادند و بر خلاف سایر افراد که در خیابان‌ها به دنبال مصاحبه هستند، شبانه روز برای تیم ما کار می‌کنند. از آن ها درخواست می کنم که آرامش را به کادر فنی تیم برگردانند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: