پایگاه خبری خانه فوتبال:

شیخ دیاباته در شهرآورد ۹۴ موفق شد دروازه حامد لک را باز کند اما گل او در شرایط آفساید به ثمر رسید.

در حالیکه دربی ۹۴ رو به پایان بود و پرسپولیس نیز با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود، حملات استقلال در دقایق پایانی برای رسیدن به گل تساوی نتیجه داد و مهدی قایدی توانست کار را به تساوی بکشاند. اما پیش از اینکه آبی‌پوشان به گل تساوی برسند، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال که در بین دو نیمه جایگزین سیداحمد موسوی شده بود، توانست دروازه لک را باز کند ولی این گل مردود اعلام شد. در دقیقه ۹۱، اشتباه مدافعین پرسپولیس باعث شد تا توپ در اختیار محمد دانشگر قرار گیرد و مدافع پیش تاخته آبی‌پوشان با یک ضربه به سمت دروازه، شانسش را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او در عرض زده شد و شیخ دیاباته با یک پرش بلند، توانست با پا ضربه ای را به توپ بزند و گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در حالیکه استقلالی‌ها شادمان از زدن گل تساوی در دقایق پایانی بودند، اما تورج عیوض‌محمدی کمک دوم این دیدار با بالا بردن پرچم خود، اعلام کرد که دیاباته در شرایط آفساید دروازه پرسپولیس را باز کرده است. تصمیمی که در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص بود که به درستی گرفته شده است.

نگاه حسرت بار شیخ دیاباته به کمک داور در لحظه اعلام آفساید نیز در نوع خودش جالب است. آقای گل لیگ نوزدهم، تاکنون موفق نشده است برای تیمش در لیگ بیستم گلزنی کند و در این لحظه باور نداشت که گل او مردود اعلام شده است. البته دو دقیقه بعد، مهدی قایدی توانست با یک ضربه تماشایی گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: