پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی رئال مادرید پس از باخت مقابل بیلبائو از عملکرد ضعیف تیمش صحبت کرد و به دفاع از ادن ازارد پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید شب گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو 2 بر یک شکست خورد تا دیگر ال‌کلاسیکویی در فینال سوپرکاپ برگزار نشود.
زیدان پس از این باخت و از دست دادن جام این رقابت، اظهار داشت: از من چه می‌خواهید، اینکه فصل را رها کنم؟ تا پایان فصل از این نوع سر و صداها و خش‌خش‌ها و قیل و قال‌ها زیاد می‌آید ولی ما تا انتها تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: نیمه اول برای ما سخت بود، ما بازی را خوب آغاز نکردیم و 2 گل دریافت کردیم. آن هم روی 2 موقعیتی که توانستند ایجاد کنند. در نیمه اول خوب نبودیم و آنها بسیار پرس می‌کردند و فشار می‌آوردند و همین هم باعث شد تا توپ‌های زیادی را از دست بدهیم. معمولا این اتفاق برای ما رخ نمی‌داد.
زیدان گفت: در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم شانس گلزنی ایجاد کنیم و حتی گل هم بزنیم.
سرمربی رئال مادرید در خصوص ادن ازارد تصریح کرد:‌ ما باید صبور باشیم. او به زمان نیاز دارد. تیم در حال تلاش است و باید اکنون از این شکست عبور کنیم، صفحه دیگری را باز کنیم و دوباره تلاش کنیم. نباید اکنون دیوانه شویم.
وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم که طرفداران از این تیم خسته شده باشند. باید با آنها و همراه آنها صبور و شکیبا باشیم. امروز نمی‌توان گفت که فقط ازارد خوب نبود،‌ ما، همگی بازی را خوب شروع نکردیم ولی توانستیم در نیمه دوم خوب بازی کنیم.
رئال مادرید در لالیگا نیز شرایط خوبی ندارد و با اینکه 2 بازی بیشتر از اتلتیکومادرید انجام داده‌اند، اما هم اکنون 4 امتیاز از این تیم عقب هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: