پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال که با ۱۰ بازی و ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، در هفته یازدهم لیگ برتر میهمان تراکتور تبریز است دو تیم در حالی روز دوشنبه به مصاف هم می‌روند که خود را مدعی کسب عنوان قهرمانی در فصل بیستم می‌دانند.

با اینکه آخرین دیدار استقلال و تراکتور به فینال جام حذفی گذشته باز می‌گردد که با پیروزی و تراکتور و قهرمانی این تیم انجامید، اما آخرین حضور استقلال در تبریز به هفته نهم از لیگ نوزدهم باز می‌گردد که آبی پوشان با استراماچونی موفق شدند تیم دنیزلی را با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ شکست دهند و این در حالی بود که آنها اولین گل بازی را هم دریافت کردند.

در آن بازی ابتدا تراکتوری‌ها بودند که در دقیقه ۲۰ توسط محمدرضا آزادی به گل رسیدند. اما بعد از آن آتش بازی شاگردان استراماچونی به رهبری یک مهاجم تنومند آغاز شد. شیخ دیاباته بهترین گلزن فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر ۳ بار پشت سر هم در دقایق ۴۰، ۶۵ و ۶۹ دروازه تراکتور را باز کرد تا با هت تریک در این بازی ستاره این دیدار لقب گیرد.

با اینکه در دقیقه ۷۹ ساسان انصاری دروازه آبی پوشان را باز کرد تا فاصله را به حداقل برساند، اما این اتمام کار نبود چون عطش آبی‌ها برای گلزنی ادامه داشت و سرانجام علی کریمی هافبک میانی پیشین این تیم در دقیقه ۸۴ با یک سوپرگل تعداد گل‌های استقلال را به ۴ رساند.

دیدار هفته یازدهم دو تیم در لیگ بیستم که به دلیل غیبت تماشاگران شاید هیجان دیدارهای قبلی آنها را نداشته باشد، اما یادآور خاطرات بازی قبلی به خصوص برای شیخ دیاباته است.

بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر که فصل گذشته در تبریز هت تریک کرده بود، شاید در ترکیب ثابت تیمش در این بازی قرار نداشته باشد، اما او فرصت حضور در این میدان را پیدا می‌کند و بازگشت به یادگار امام می‌تواند به این ماشین گلزنی انگیزه‌های زیادی برای طلسم شکنی در لیگ بیستم بدهد. تا بلکه نخستین گل خود را در این فصل به ثمر برساند.

این دیدار حساس از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی در تبریز برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: