پایگاه خبری خانه فوتبال:

فولاد در حالی این هفته مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که جواد نکونام سرمربی این تیم معمولاً مقابل سرخ‌پوشان پایتخت ناکام بوده است.

پرسپولیس دوشنبه میزبان فولاد خوزستان است که هدایت آن را جواد نکونام بر عهده دارد. این بازی در حالی برگزار می‌شود که فولاد برای اولین بار با جواد نکونام وضعیت بهتری از پرسپولیس در جدول دارد و شانس بردش در این بازی کمتر مدافع عنوان قهرمانی نیست اما باید بدانید در تقابل‌های گذشته نکونام و فولاد برد همیشه برای پرسپولیس بود. جواد در قامت سرمربیگری سه بار برابر پرسپولیس قرار گرفته که هر سه بازی را با شکست پایان داد. او سرمربیگری را در لیگ برتر با دو تیم نساجی و فولاد تجربه کرده که در هر دو تیم موفق به کسب امتیاز از پرسپولیس نشد.

باخت به مربیان متفاوت

نکونام با نساجی یک بار برابر تیم برانکو قرار گرفت که بازنده بازی بود و فصل گذشته هم با فولاد دو بار به مصاف پرسپولیس رفت که هر دو بازی را باخت. باخت در نیم فصل اول به کالدورن و باخت نیم فصل دوم هم برابر یحیی گل محمدی بود.

عدم گلزنی با فولاد

نکونام با فولاد دو بار به مصاف پرسپولیس رفته که در هر دو بازی با نتیجه مشابه یک بر صفر بازنده میدان بود و تا به حال در فولاد تیمش موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس نشده است.

نتایج تیم های تحت هدایت نکونام در لیگ برتر برابر پرسپولیس

لیگ هجدهم

پرسپولیس ۲ – ۱ نساجی مازنداران

لیگ نوزدهم

فولاد خوزستان ۰ – ۱ پرسپولیس

پرسپولیس ۱ – ۰ فولاد خوزستان

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: