پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه ذوب آهن این روزها درگیر نتایج ضعیف تیم فوتبالش و درگیری ها و جرو بحث های داخلی است که مشخصاً به تغییراتی قریب الوقوع منجر خواهد شد و باید به زودی شاهد تغییراتی در کادرفنی این تیم باشیم.

هفته گذشته و پس از اولتیماتوم هیات مدیره ذوب آهن به رحمان رضایی، واکنش تند وی را به همراه داشت و سرمربی ذوبی‌ها با ادبیاتی مدیران این باشگاه بالاخص رسول کربکندی را خطاب قرار داد که مشخص بود برنامه‌ای برای ماندن در این تیم ندارد و خودش قصد دارد شرایط رفتنش را زودتر فراهم کند.

پس از شکست مقابل سایپا بود که اندک احتمال ادامه همکاری رضایی با ذوب آهن هم رنگ باخت و اگر چه تا این لحظه هنوز خبر رسمی از قطع همکاری با وی منتشر نشده است ولی باید به زودی منتظر انتشار اخباری در این خصوص بود.

در این میان اطرافیان رحمان رضایی سعی دارند او را قانع کنند که پیش از برکناری خودش استعفا بدهد تا شأن و منزلتش حفظ شود ولی او تا این لحظه زیر بار چنین موضوعی نرفته است.

از سوی دیگر مدیران ذوب آهن هم منتظر استعفای رضایی هستند و تا حد ممکن قصد دارند از اخراج او و هزینه های بعد از آن پرهیز کنند ولی اگر رحمان راضی به استعفا نشود به زودی ناچار به برکناری او خواهند بود.

در این میان گزینه های مختلفی برای نیمکت ذوب آهن مطرح شده و مدیران باشگاه به سراغ مذاکره با آنها رفتند که یکی از آنها فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال است.

یکی از اعضای هیات مدیره ذوب آهن تماسی با فرهاد مجیدی داشته و نظر او را برای حضور در اصفهان و نشستن روی نیمکت ذوب آهن جویا شده ولی مجیدی در مراحل اولیه تمایل چندانی برای پذیرش این مسئولیت از خود نشان نداده است.

با این وجود قرار است مذاکرات جدی تر پس از روشن شدن تکلیف رحمان رضایی در ذوب آهن قرار است پی گیری شود و چه بسا مجیدی را اولین بار در تیمی غیر از استقلال روی نیمکت ذوب آهن ببینیم.

منبع/ایلنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: