پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از مدت ها گمانه زنی دیروز قطعی شد که اریک گارسیا حداقل در زمستان به بارسا ملحق نخواهد شد. باشگاه اسپانیایی از مدت ها پیش به دنبال بازگرداندن گارسیا بود. او محصول آکادمی لاماسیاست ولی از ۲۰۱۷ راهی سیتی شد و در پایان همین فصل قراردادش به اتمام می رسد.

علی رغم تمام تلاش های سیتی، گارسیا تاکنون حاضر به تمدید نشده و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. انتقالی که در تابستان به دلیل رقم بالای مورد تقاضای سیتی منتفی شد ولی باشگاه انگلیسی در انتقالات زمستانی حاضر بود گارسیا را با ۵ + ۵ میلیون یورو به بارسا منتقل کند و به نظر می رسید همه چیز برای بازگشت او هموار است ولی جمعه شب همه جیز منتفی شد.

طبق ادعای مارکا، کارلس توسکتس رئیس کمیته موقت باشگاه بارسلونا در نشستی با وکتور فونت، خوان لاپورتا و تونی فریبکسا سه نامزد نهایی ریاست بارسا اعلام می کند که با ۴ + ۴ میلیون یورو قادر به جذب اریک گارسیا خواهند بود.

مدافع سیتی

ویکتور فونت با توسکتس موافقت می کند ولی لاپورتا و فریکسا اعتقاد داشتند که در شرایط اقتصادی کنونی بهتر است باشگاه دست به خرید بازیکن نزند و تنها اگر بازیکنی به صورت رایگان یا قرضی در دسترس بود جذب شود. توسکتس نیز دلیل اینکه بین سه نامزد اتفاق آرا وجود نداشت بازگرداندن گارسیا را منتفی اعلام می کند.

لاپورتا و فریکسا در شرایطی جذب گارسیا را وتو کردند که رونالد کومان سرمربی بارسا بارها از نیاز به جذب یک مدافع میانی صحبت کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: