پایگاه خبری خانه فوتبال:

 رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد است.رضا بهرام خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ایرانی و موسیقی تلفیقی است که هم‌اکنون ساکن تهران می‌باشد.رضا بهرام در یک خانواده ۵ نفره بدنیا آمده‌است، و فرزند دوم خانواده است.رضا بهرام به‌طور جدی از سال ۱۳۸۸ به دنیای موسیقی بازگشت. رضا بهرام با آهنگ از عشق بگو به محبوبیت و شهرت دست یافت.

 

 رضا بهرام

بیوگرافی رضا بهرام 

رضا بهرام یا رضا هلاورجانی که با نام هنری رضا بهرام معروف شده  در بیستم دی ماه سال 1370 در یزد متولد شدرضا بهرام خواننده خوش صدای ایرانی دو خواهر ورزشکار دارد و در 14 سالگی پدر خود را که اولین مشوق اش بود از دست دادرضا بهرام درنوجوانی در تیم فوتبال فولاد یزد بازی می کرد که دچار مصدومیت شد.

بعد از ۳ سال مصدومیت عمل جراحی شد واین مصدومیت باعث شروع دوباره خوانندگی و بیشتر شدن علاقه رضا بهرام به آن شد و فوتبال را کنار گذاشت و به‌طور کامل وارد دنیای موسیقی شدرضا بهرام  رضا بهرام، موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ را بصورت تلفیقی کار می کند و با تک آهنگ از عشق بگو به اوج رسید و حالا کلی طرفدار دارد

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون

اولین حضور رضا بهرام در تلویزیون مربوط به حضور او در برنامه یک و یک نوروز 97 با اجرای علی ضیا و بعد از آن در برنامه عیدانه احسان علیخانی در نوروز 98است.

این خواننده پاپ که برای اولین بار با احسان علیخانی در این برنامه دیدار کرد بنابر درخواست مجری این برنامه ترانه ای را به صورت زنده در برنامه اجرا کرد و پیش از آن هم تجربه اجرای زنده در برنامه یک و یک را داشت که مورد توجه هوادارانش قرار گرفته بود

رضا بهرام خواننده محبوب موسیقی پاپ شامگاه جمعه 25 بهمن ماه 98در دو سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و اجرای آهنگ های او با استقبال زیادی مواجه شد.

این خواننده کشورمان در جشنواره موسیقی پاپ علاوه بر اجرای آهنگ های پرطرفدار ، بخش هایی از ترانه مو به مو را به صورت زنده اجرا کرد.

رضا بهرام پیش از اولین حضور رسمی در جشنواره موسیقی فجر با اجرای آهنگ از عشق بگو شروع کننده مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود.

سبک موسیقی رضا بهرام

رضا بهرام را اغلب دوستداران موسیقی به عنوان خواننده پاپ می شناسند اما سبک موسیقی این خواننده جوان تلفیقی از موسیقی های ایرانی است و موسیقی جزر ، فلامینگو و موسیقی پاپ را تلفیقی کار می کند.

رضا بهرام

اولین تیتراژ رضا بهرام

اولین تیتراژ رضا بهرام مربوط به تیتراژ پایانی سریال ممنوعه است که در این سریال با ترانه مو به مو حسابی مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از طرفداران او با این آهنگ او را می شناسند و از پرطرفدارترین ترانه های او محسوب میشود.

ممنوعه سریالی به کارگردانی امیر پورکیان بود که شهریور ماه سال 95 به نمایش خانگی آمد و علاوه بر تیراژ پایانی قطعه بیمار ، دیوانه، از عشق بگو و شب های بعد از تو با صدای رضا بهرام در این سریال پخش شد.

آهنگ های رضا بهرام

عادلانه نیست

دلبر جانم

لبخند بزن

تا تو از راه رسی

بین من و تو

هیچ

کاش

آرامشی دارم

گل عشق

شبهای بعد از تو

آتش

دیوانه

بیمار

از عشق بگو

کجایی

مو به مو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: