پایگاه خبری خانه فوتبال:

سوپر اتومبیل‌های دنیا ماشین هایی هستند که شما را شگفت زده می کند.سوپر اتومبیل ها هر انسانی را به تحسین وا می دارند.سوپر اتومبیل هیجان را تلقین می کنند. بر آن شدیم تا شما را هم با سوپر اتومبیل آشنا کرده و لذت ببرید.سوپر اتومبیل رویای رانندگی متفاوت را برآورده می کند.

غول هیدروژنی هایپریون Hyperion XP1

سوپر اتومبیل

 نمایشگاه CES 2021 به آوردگاهی از شرکت‌های آمریکایی کوچک و بزرگ تبدیل شده تا جدیدترین ساخته‌های خود را در آن به نمایش درآورند. ابرخودرو هیدروژنی هایپریون XP-1 نیز یکی از همین ساخته‌ها است که در جریان CES 2021 به صورت مجازی به نمایش درآمد و اکنون ساکنان لاس وگاس این خودرو را به صورت حقیقی مشاهده می‌کنند.
اطلاعات چندانی در خصوص هایپریون XP-1 وجود ندارد و اندک دانسته‌های ما به جزئیاتی خلاصه می‌شوند که توسط شرکت سازنده منتشر شده‌اند. برای مثال این شرکت ادعا می‌کند که شتاب صفر تا صد هایپریون XP-1 تنها 2.2 ثانیه است و حداکثر سرعت این خودرو نیز به 356 کیلومتربرساعت بالغ خواهد شد. از آن‌جایی‌که سوخت هیدروژن منبع محرک خودرو است، هیچگونه آلودگی کربنی بر اثر فعالیت خودرو ایجاد نخواهد شد.
نسخه‌های تولیدی هایپریون XP-1 سال آینده میلادی به دست خریداران می‌رسند. شرکت سازنده وعده داده که تا زمان تحویل خودروها، مشکل جایگاه‌های سوخت هیدروژن را برطرف خواهد نمود. شرکت هایپریون خودروسازی نوپا است و بنابراین انتظار می‌رود تا مبلغ گزافی برای ابرخوردو هیدروژنی این شرکت مطالبه شود. با این وجود استفاده از فناوری‌های پیشرو همچون نمایشگرهای خمیده، قیمت بالای هایپریون XP-1 را برای خریداران توجیه پذیر خواهد کرد

سوپر اتومبیل

سوپر اتومبیل

سوپر اتومبیل

وین دیزل اطلاعاتی درباره فیلم سریع و خشن ۹ منتشر کرد

 سریع و خشن احتمالا یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای مسابقه‌ای در تاریخ فیلم‌های سینمایی باشد. این نام معانی مختلفی برای علاقه‌مندان به دنیای خودرو دارد. در حالی که برخی پس از تماشای این فیلم‌ها عاشق خودروهای بنزینی شده‌اند، بقیه سبک زندگی خود را با توجه به این پدیده فرهنگی تغییر داده‌اند.

سوپر اتومبیل

تریلر این فیلم در ژانویه ۲۰۲۰ و قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کرونا منتشر شد. آن تریلر ۴ دقیقه‌ای نشان داد که جان سینا در این فیلم نقش جیکوب برادر دام را بازی می‌کند که واکنش‌های جالبی در پی داشت. واکنشها به این تریلر با اظهارنظرها درباره مدل موی جدید شارلیز ترون و بازگشت هان از مرگ ادامه یافت.
​دیزل باز هم روی اهمیت خانواده در این فیلمها تأکید کرد. حق با اوست، چون سریع و خشن ۹ روابط اعضای خانواده تورتو را به صورت عمیق بررسی می‌کند، و بخش‌هایی از داستان که طی این دو دهه مبهم بود را آشکار خواهد کرد.
یکی از نکات مهم این فیلم بازگشت هان است. جای تعجب ندارد که طرفداران از زمان مرگ دردناک او در توکیو دریفت، خواستار برقراری عدالت برای هان بوده‌اند. اما مجموعه سریع و خشن با بازگرداندن چنین شخصیت‌هایی برای پیش بردن داستان غریبه نیست - طرفداران آنقدر هان را دوست داشتند که او چندین بار در فیلم‌های بعدی که وقایع آن‌ها قبل از توکیو دریفت رخ می‌داد حضور پیدا کرد.
با این حال، یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که منتشر شده این است که سرانجام هلن میرن در این فیلم پشت فرمان خواهد نشست. و این شاید بهترین دلیل برای تماشای سریع و خشن ۹ پس از اکرانش در سینماها باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: