پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمریناتم را شروع کرده‌ام و باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت:فردا بازی سختی با تیم خوب نساجی داریم. این تیم سختکوش و پرتلاش است و هواداران خوبی دارد.در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما این آمادگی را دارند که به امید خدا یک بازی خوب را انجام دهیم. ان شاالله به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم چون خیلی برایمان مهم است.
وی با اشاره به اهداف شهرخودرو در این فصل عنوان کرد: ما در ابتدای این فصل یک هدفگذاری کردیم که از هدفمان زیاد دور نیستیم. شما به شرایط جدول خوب نگاه کنید متوجه می شوید برخی تیم‌ها چند برابر ما هزینه کرده اند اما با ما 2-3 امتیاز اختلاف دارند. مطمئنا روند ما بهتر می‌شود و اگر بچه‌های تیم با تمرکز کافی کار کنند نتایج مد نظر هواداران را کسب خواهیم کرد.
سرمربی شهرخودرو با بیان اینکه تیمش یکی دو مصدوم دارد ولی بازیکن محرومی برای با نساجی ندارند گفت: احتمال دارد بازیکنان مصدوم ما به بازی فردا برسند.

رحمتی در خصوص اینکه شایعه شده تمریناتش برای دروازه‌بانی مجدد را آغاز کرده است گفت: من تمریناتم را شروع کرده‌ام و باید ببینیم شرایط به  چه شکل پیش می‌رود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است دوباره به دروزاه برگردد گفت: این را خدا می‌داند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی شهرخودرو  در خصوص جدایی امید روانخواه از کادر فنی گفت: اجازه بدهید در مورد این مسائل بعد از بازی صحبت کنیم. قطعا بعد از بازی فردا راحت تر می‌شود در مورد این مسائل صحبت کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: