پایگاه خبری خانه فوتبال:

 دیدار استقلال و تراکتور در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر را می‌توان تولدی دوباره برای آقای گل فصل گذشته این مسابقات نیز دانست. دیاباته که در ۱۰ بازی اول موفق به گلزنی نشده بود، در تبریز بار دیگر پایش به گل باز شد و با دبل مقابل سرخ پوشان، یکی از عوامل مهم پیروزی تیمش بود.

این گل‌ها، نخستین گل‌های فصل بیستم دیاباته برای آبی پوشان بود. وی پیش از این و در لیگ نوزدهم ۱۵ برای آبی‌ها گلزنی کرده بود تا با همین تعداد گل آقای مسابقات شود. دیاباته با گل‌هایی که در هفته یازدهم مقابل تراکتور به ثمر رساند، تبدیل به چهارمین بازیکن خارجی شد که در دو فصل پیاپی برای آبی‌ها در لیگ برتر گلزنی کرده بودند.

دیاباته پیش از این تنها فابیو جانواریو و جی لوید ساموئل بازیکنان خارجی بودند که بیشتر از یک فصل برای این تیم گلزنی کرده بودند و با گلی که هرویه میلیچ در همین فصل مقابل ماشین سازی به ثمر رساند، تبدیل به سومین بازیکن خارجی شد که در دو فصل پیاپی برای تیمش گلزنی کرده است.

شیخ دیاباته در تبریز دو بار دروازه تراکتور را باز کرد تا با اضافه شدن به جمع سه نفره جانواریو، ساموئل و میلیچ، چهارمین بازیکن خارجی باشد که در دو فصل پیاپی برای آبی پوشان گلزنی کرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: