پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

محمدحسین ضیایی، پیشکسوت فوتبال و سرمربی تیم ناشنوایان ایران، در خصوص آخرین وضعیت تیم ناشنوایان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: یک اردوی تدارکاتی برای تیم دیدیم برای اینکه از میزان آمادگی بچه‌ها باخبر شویم و یک سالی است که تمرینات به علت کرونا تعطیل است و الان شروع کردیم و در اردیبهشت یک مسافرت به مالزی برای  بازی‌های آسیایی داریم و الان بچه‌ها را جمع کردیم که از میزان آمادگی‌شان باخبر شویم که ببینیم چند اردو احتیاج داریم که به فدراسیون اعلام کنیم تا بتوانیم بچه‌ها را به مرز آمادگی برسانیم.

او در خصوص وضعیت تیم در اردو ادامه داد: از لحاظ بدنی خراب هستند حالا ان‌شاءالله ببینیم چه زمانی می‌توانیم مرحله دوم را شروع کنیم که بتوانیم میزان آمادگی را بسنجیم.

فدراسیون

ضیایی در خصوص همکاری فدراسیون با تیم ملی ناشنوایان گفت: همکاری خوب بوده و هر چه خواستیم برای‌مان فراهم کردند و زمین و امکانات خوب در اختیارمان گذاشتند.

او در خصوص اینکه وضعیت تمرینات و تست‌گیری به چه شکل پیش می‌رود؟ خاطرنشان کرد: باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم تا بتوانیم سلامتی بچه‌ها را حفظ کنیم و برای آمادگی جسمانی برنامه‌ریزی کنیم. بازی‌های آسیایی در اردیبهشت قطعی است ولی امکان تغییر هم دارد.

سرمربی تیم ناشنوایان در خصوص اینکه بازی‌های استانی برگزار می‌شود یا خیر گفت: مسابقات استانی فعلا نداریم چون در حال حاضر هیچ بازی در سطح ناشنوایان برگزار نمی‌شود و باید برنامه‌ریزی شود تا بتوانند بازی‌های استانی بگذارند. 

ضیایی در پاسخ به این سوال که حریفان در این مسابقات چه تیم‌هایی هستند؟ گفت: کره، عراق و دیگر تیم‌ها مانند ژاپن حریفان قدری هستند. 

پیشکسوت فوتبال در خصوص  لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: لیگ در سطح بالایی دارد برگزار می‌شود و قدرت‌ها در اکثر تیم‌ها تقسیم شده و بازی‌های خوبی برگزار شده است. حالا هم نمی‌شود  گفت قهرمانان و مدعیان چه کسانی هستند و فقط باید بگویم استقلال و پرسپولیس دارند خوب بازی می‌کنند.

ضیایی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من فرقی نمی‌کند چه کسی بیاید. باید کسی بیاید که برنامه داشته باشد و به آینده فوتبال فکر کند تا به نحو احسن انتخاب شود

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: