پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ در دیدار این تیم مقابل خنت در هفته بیست و یکم لیگ بلژیک عملکرد خوبی داشت. در این مسابقه، آنتورپ با عملکرد خوب بیرانوند یک بر صفر پیروز شد. این اولین باری بود که آنتورپ با دروازه بانی بیرانوند پیروز می‌شد و برای بازگشت اعتماد به دروازه بان ایرانی، نتیجه ایده آلی بود.

«فرانک ورکوترن» سرمربی جدید تیم فوتبال آنتورپ در نشست خبری بعد از آن بازی تاکید کرد که نباید خیلی درباره دروازه بان صحبت کرد و اینکه باید به بیرانوند اعتماد داشت و به وی زمان داد.

بیرانوند در بازی مقابل خنت

ورکوترن در مصاحبه‌ای دیگر بعد از آن مسابقه مجدداً درباره بیرانوند و حضورش در آنتورپ توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی آنتورپ گفت: هیچ موقع به اینکه علیرضا بیرانوند بخواهد آنتورپ را ترک کند، حتی فکر هم نکردم. تغییر دروازه بان در هر زمانی آسان است. کار ما این است که مطمئن شویم او رقابت پذیر است.

ورکوترن افزود: حالا می‌توانیم راضی باشیم اما چه بیرانوند خوب بازی کند و چه خوب نباشد، در هر صورت باید دروازه بان دیگری داشته باشیم؛ با فرض اینکه "ژان بوتز" را تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت.

تیم فوتبال آنتورپ از ساعت ۲۳:۳۰ امروز چهارشنبه در هفته بیست و دوم لیگ بلژیک به مصاف تیم رده هفدهمی سرکل بروژ می‌رود. علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد در این مسابقه هم دروازه بان اصلی آنتورپ خواهد بود.

منبع: مهر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: