پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در دیدار حساس این تیم مقابل بنفیکا به دلیل تکل خطرناک روی پای «اوتامندی» مدافع حریف از زمین مسابقه اخراج شد.

مهاجم پورتو، ابتدا کارت زرد گرفت اما بعد از بازبینی صحنه با «کمک داور ویدئویی» (VAR) داور با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد. طارمی با همان کارت قرمز، دیدار پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ کاپ پرتغال را که شب گذشته برگزار شد، از دست داد.

طبق اعلام روزنامه «ابولا»، فدراسیون فوتبال پرتغال همچنین این مهاجم ایرانی را به دلیل کارت قرمز مبلغ ۳۰۶ دلار جریمه نقدی کرد.

این در حالی است که «مانوئل فرناندس» اسطوره تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون از طارمی و تصمیم فدراسیون این کشور انتقاد کرد و صداقت فوتبال پرتغال را زیر سئوال برد.

وی با ابراز تعجب از محرومیت یک جلسه‌ای طارمی گفت: من خیلی نگران هستم. به عنوان مثال طارمی به خاطر تکلی که زد، فقط یک بازی تنبیه و محروم شد. چیزی که مرا آزار می‌دهد، عدم حقیقت است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک عضو فوتبال پرتغال پس از دیدن این حرکت می گویم چگونه ممکن است برای اخراج بازیکن به VAR مراجعه کرد؟ و بعد او فقط یک بازی محروم می‌شود؟ شورای داوری کجا است؟ چگونه می‌توانیم چنین فوتبالی را باور کنیم؟

tZfka2KVtkOA

به گزارش خبرنگار مهر، تیم پورتو شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ برابر اسپورتینگ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. با این حال به نظر می‌رسد این صحبت‌ها برای ایجاد فشار بیشتر روی پورتو و مهاجم ایرانی اش است تا آنها را از کورس رقابت با اسپورتینگ در مسابقات لیگ پرتغال خارج کنند.

در حال حاضر در لیگ پرتغال، تیم اسپورتینگ با ۳۶ امتیاز صدرنشین است. پورتو با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا، ۳۲ امتیازی و نزدیکترین تعقیب کننده به اسپورتینگ است. بنفیکا هم با ۳۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: