پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای دیدار با آلومینیوم اراک آماده می‌کند که مدافعان میانی اصلی خود را در اختیار ندارد.

سید جلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در جریان پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شدند تا نتوانند این تیم را حداقل در یک ماه آینده همراهی کنند.

چالشی بزرگ برای خط دفاعی پرسپولیس که باید دهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را بدون حضور این دو بازیکن پشت سر بگذارد.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان که در ابتدای فصل نتوانست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در دفاع را جذب کند حالا با کمبود بازیکن مواجه است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تنها محمد انصاری را که به تازگی از بند مصدومیت طولانی مدت خود رهایی یافته و سید احسان حسینی بازیکن جوان تیمش را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد.

انصاری در حالی به عنوان گزینه نخست جانشینی سیدجلال و کنعانی زادگان تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد که در سال جاری نتوانسته است برای این تیم بازی کند.

احسان حسینی مدافع جوان سرخ‌ها نیز که در چند سال گذشته همواره در تمرینات بزرگسالان حضور داشت تبدیل به گزینه مورد اعتماد یحیی به عنوان جانشین مدافعان مرکزی خود شده است و در بازی با آلومینیوم نیز قرار است بازی کند.

با این حال کمبود مدافع در پرسپولیس باعث شده تا کادرفنی این تیم برای انتخاب مدافعان میانی خود در بازی با آلومینیوم به فکر حضور بازیکنانی نظیر علی شجاعی و سیامک نعمتی نیز در قلب خط دفاع خود باشد.

باید دید دیدگاه یحیی برای انتخاب مدافعانی میانی خود در بازی هفته آینده خود چگونه خواهد بود و پرسپولیس که تاکنون تنها پنج گل از ۹ بازی خود در لیگ برتر دریافت کرده است برای حفظ استحکام خط دفاعی خود وارد میدان می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ دوشنبه هفته آینده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: