پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از انتشار فیلم های فحاشی و توهین های مهدی رسول پناه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و سرپرست پیشین مدیرعاملی این تیم انتقادات زیادی به ادامه حضورش در این تیم صورت گرفت.

در روزهای اخیر حواشی زیادی منتشر شد که گمانه زنی های مبنی بر استعفای رسول پناه صورت گرفت اما او در یک نامه رسمی از اظهاراتش در این فیلم ها عذرخواهی کرد اما مشخص شد که خیال استعفا ندارد.

با وجود اینکه رسول پناه اقدام درستی درباره عذرخواهی انجام داد اما برخی از اظهارنظرهایش مبنی براینکه از حرف هایش سو برداشت شده یا فیلم تقطیع شده جای تعجب دارد چرا که تمام الفاظ زشت رسول پناه در فیلم نمایان است و حتی اگر تقطیع هم شده باشد چیزی تغییر نمی کند.

ضمن اینکه رسول پناه در این نامه هیچ عذرخواهی از افرادی که به آن ها فحاشی کرده است انجام نداد!

البته نباید فیلم گرفتن پنهانی را مورد سرزنش قرار نداد چرا که اقدام این هواداران که به نظر می رسد از قبل برنامه ریزی شده است، کاملا غیرحرفه ای است و دست کمی از فحاشی های رسول پناه ندارد.

رسول پناه در یک نامه رسمی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران

هواداران گرامی پرسپولیس

متاسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع شده  ویدیوهایی از صحبت های بنده در جمع چند هوادار و سوبرداشت ها از این صحبت ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است.

لازم می دانم از عموم مردم به ویژه هواداران پرپسولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آن ها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای به قهرمانی پنجم و ثبت یک کرود دست نیافتنی، یاری کنند.

مهدی رسول پناه

یکم بهمن ماه 1399

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: