پایگاه خبری خانه فوتبال:

فیفا در گزارشی از تیم‌های برتر آسیا که در سال 2020 بیشتر از همه بازیکن از دست داده‌اند رونمایی کرد که نام پرسپولیس در بین 10 تیم دیده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، در سال 2020 پنجره نقل و انتقالاتی با اینکه تحت تاثیر کرونا و مسائل اقتصادی پساکرونایی بود، ولی بسیاری از بازیکنان به تیم‌های دیگر منتقل شدند.
در فوتبال اروپا و بالاترین سطح، باشگاه چلیسی در تابستان 2020 بیشترین خرید و فعالیت در پنجره نقل و انتقالات را به ثبت رسانید. کای هافرتس با انتقال از لوکوزن به چلسی به گران‌ترین انتقال سال 2020 لقب گرفت و آرتور ملو (بارسلونا-یوونتوس)، ویکتور اوسیمن (لیل -ناپولی)، برونو فرناندز (اسپورتینگ – منچستریونایتد)، روبن دیاس (بنفیکا – منچسترسیتی)، مائورو ایکاردی (اینترمیلان – پاریس)، میرالم پیانیچ (یوونتوس – بارسلونا)، لروی سانه (منچسترسیتی – بایرن مونیخ) در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

اما در آسیا تیم‌های بازیکنان زیادی از دست دادند که پرسپولیس در جمع برترین‌های آسیا از این حیث قرار گرفته است.

پرسپولیس با 8 بازیکن که در سال 2020 از دست داد و در کنار آدلاید یونایتد استرالیا، کاگانات قرقیزستان، لوکوموتیو ازبکستان، کرالا هند، اولسان هیوندای کره جنوبی، العهد لبنان و مارینرس استرالیا قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، مهدی ترابی، کریستین اوساگونا، بشار رسن و آنتونی استوکس خروجی‌های پرسپولیس در سال 2020 بودند.

s7Y9VLAGWjCI

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: