پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

احمدرضا زنده‌روح، بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان، در خصوص کسب تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به دلیل سبک بازی حریف و شرایط نامطلوب چمن نتوانستیم تاکتیک‌های مورد نظرمان را ارائه دهیم. تقریبا هر دو تیم خوب بازی کردند ولی برد نصیب هیچ‌کدام از ما نشد و به نتیجه تساوی رضایت دادیم. به برد این بازی نیاز داشتیم تا بتوانیم دوباره به بالای جدول برویم ولی آلومینیوم این اجازه را به ما نداد اما ما این دیدار را فراموش کرده‌ایم و به فکر بازی‌های بعدی هستیم. 

او درخصوص افت همبازی‌اش یعنی گادوین منشا در امر گلزنی ادامه داد: افت او را اصلا قبول ندارم به‌هرحال منشا تا به این جای لیگ 9 گل زده و 2 پاس گل داده که آمار خیلی خوبی است. قرار نیست یک بازیکن در تمامی بازی‌ها گل بزند و ممکن است در یک دیدار 3 گل بزند و در یک بازی هیچ گلی به ثمر نرساند. کماکان او بهترین مهاجم لیگ است گرچه اگر اتفاق مثبتی در گل‌گهر می‌افتد ثمره تلاش همه بازیکنان است. 

این بازیکن در خصوص دیدار پیش‌رو با تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور تیم با کیفیتی دارد و باخت آنها به استقلال دلیل نمی‌شود ما اسم بزرگ این تیم را نادیده بگیریم اما حسن این بازی برای ما این است که در خانه انجام می‌شود و ما سرشار از انگیزه هستیم که این دیدار را ببریم تا ثابت کنیم هنوز هم جزو مدعیان هستیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: