پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

برد مقابل فولاد تلفات سنگینی برای سرخپوشان به همراه داشت. در اواخر بازی با فولاد، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت بازی را ترک کردند تا کادر فنی این تیم نگران وضعیت این دو بازیکن تأثیرگذار تیمشان باشند. آن‌طور که مشخص است کنعانی بین ٣ تا ٤ هفته نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و دست کادر فنی این تیم برای بازی‌های حساس پیش ‌رو بسیار خالی خواهد شد.

یحیی برای جدال با آلومینیوم، محمد انصاری و احسان حسینی جوان را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد ولی انصاری حدود یک‌سال بازی نکرده و حسینی هم بسیار کم‌تجربه است. آن‌طور که شنیده می‌شود مصدومیت سیدجلال خفیف است و شاید نهایتاً یک بازی تیمش را از دست بدهد. کاپیتان پرسپولیس این روزها زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا آماده بازی شود ولی خود یحیی هم می‌داند بازی دادن به حسینی ٣٩ ساله ریسک بزرگی دارد.

174136_600

از همین‌ رو در تمرین جمعه سرخپوشان و در فوتبال درون‌تیمی در اقدامی عجیب گل‌محمدی از مهدی شیری و احسان حسینی در خط دفاعی استفاده کرد و آقایی و نعمتی هم مدافعان چپ و راست بودند. تست کردن شیری که چند هفته از آخرین حضورش در میدان می‌گذرد به معنی فیکس بودن متهم اصلی شکست پرسپولیس در فینال آسیا نیست ولی به هر حال یحیی روی شیری به عنوان گزینه جانشینی کنعانی‌زادگان فکر می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: