پایگاه خبری خانه فوتبال:

در این مقاله میپردازیم به آموزش ثبت نام در بروکر لایت فارکس liteforex بصورت قدم به قدم و تصویری تا براحتی بتوانید در سایت لایت فارکس افتتاح حساب کرده و در آن به معامله بپردازید .

اجازه دهید قبل از اینکه مستقیم به سراغ آموزش ثبت نام برویم ، در مورد بروکر لایت فارکس به شما اطلاعاتی دهیم تا دید بهتری در مورد کارگذاری که میخواهید در آن فعالیت داشته باشید پیدا کنید .

این بروکر در سال 2005 اجازه داد تا مشتریانش بتوانند در آن اقدام به معاملات تمامی جفت ارز ها ، کریپتو کارنسی ها و برخی کالا ها ،نفت ، فلزات گرانبها و سهام ها را انجام دهند .

بروکر لایت فارکس همانند بروکر آلپاری یک کارگذاری قابل اعتماد و محبوب میباشد که معامله گران آن میتوانند براحتی از نرم افزار های متاتریدر 4 و 5 که به 15 زبان زنده دنیا ترجمه شده دسترسی داشته باشند .

همچنین این کارگذاری پشتیبانی فارسی نیز دارد که این امکان را میدهد تا معامله گران هر گونه سوال یا ابهامی که برایشان پیش آمد را با پشتیبانی در میان بگذارند و راهنمایی دریافت کنند .

پس از اینکه وارد سایت لایت فارکس شدید وارد صفحه ای همانند تصویر زیر میشوید که روی دکمه ثبت نام باید کلیک فرمایید .

آموزش ثبت نام در لایت فارکسدر مرحله بعدی وارد صفحه ای میشوید که باید چند ثانیه صبر کرده تا صفحه کامل لود شده و فرم ثبت نام برای شما ظاهر شود ، سپس همانند تصویر زیر یک ایمیل معتبر و یک پسورد حاوی اعداد و حروف انگلیسی در کادر های مورد نظر تایپ میکنید و در انتها تیک قبول قوانین سایت را زده و روی گزینه ثبت نام کلیک میکنید .

افتتاح حساب در لایت فارکسدر مرحله بعدی کدی 6 رقمی به ایمیل شما ارسال شده که باید در کادر مورد نظر آن را تایپ نمایید ، لذا وارد ایمیل خودتان میشوید ، اگر در پوشه اینباکس ایمیل را مشاهده نکردید ، پوشه هرزنامه را چک فرمایید .

آموزش ثبت نام در بروکر لایت فارکسپس از اینکه کد 6 رقمی را وارد کردید بصورت خودکار وارد اکانت خودتان میشوید .

چگونه در لایت فارکس احراز هویت کنیم ؟

احراز هویت در بروکر لایت فارکس چند مرحله دارد که در ادامه بصورت کامل در مورد هر کدام توضیحاتی خواهیم داد  .

برای وریفای کردن یا همان احراز هویت ابتدا باید طبق تصویر زیر روی اسم خود در گوشه سمت چپ حساب خود کلیک نمایید و در منوی بازشده روی گزینه (پروفایل من) کلیک نمایید .

وریفای کردن حساب لایت فارکس

حال در صفحه ای که برایتان باز میشود گزینه (تایید مشخصات) را انتخاب نمایید .

در این قسمت باید ابتدا شماره همراه خود را تایید کنید که با ارسال کد بصورت پیامکی و وارد کردن ان در کادر مورد نظر انجام میشود  .

در قسمت بعدی باید عکس کارت ملی خود را آپلود کنید و در قسمت اثبات آدرس باید یک قبض (آب ، برق و یا گاز) و یا هر سند دیگری مانند بیمه نامه خودرو ، سند خودرو و یا هر مدرک معتبری که آدرس منزل شما و همچنین نام و نام خانوادگی شما در آن قید شده باشد را میتوانید آپلود کنید .

احراز هویت در بروکر لایت فارکس

توجه داشته باشید که پس از آپلود مدارک حداقل 4 ساعت و حداکثر 48 ساعت زمان میبرد تا پشتیبانی بروکر لایت فارکس مدارک شما را تایید کند .

چگونه به لایت فارکس واریز و برداشت داشته باشیم

راه های زیادی برای این عمل وجود دارد ولی برای ایرانی ها دو روش امکان واریز و برداشت از بروکر لایت فارکس را میدهد که اولین مورد استفاده از وبمانی هست و دومین مورد که استفاده از سایت تاپ چنج .

پیشنهاد ما این هست که از سایت تاپ چنج استفاده کنید چرا که براحتی با کارت عابر بانک داخل ایران خود میتوانید عملیات واریز و برداشت را انجام دهید .

توجه داشته باشید عزیزان ، تاپ چنج یک سایت صرافی میباشد که میتوانید ارز های مختلف را در آن چنج نمایید و همچنین به بروکر هایی مانند آلپاری و لایت فارکس این امکان را داده تا واریزی ها و برداشتی های خودشان را از این صرافی انجام دهند .

منبع : آموزش ثبت نام در لایت فارکس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: