پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از صحبت هایی زیادی که پیرامون کادرفنی باشگاه استقلال منتشر شده بود، با رضایت فکری و تصمیم گیری او مبنی بر اضافه شدن یک مربی دیگر به کادرفنی آبی پوشان، علی اصغر قربانعلی‌پور دستیار مهدی رحمتی به جمع استقلالی ها پیوست.

محمود فکری بعد از انتخابش به عنوان سرمربی استقلال از علی ‌اصغر قربانعلی‌ پور مربی شهر خودرو خواست به عنوان دستیار و طراح تمرینات به کادرفنی آبی‌ پوشان اضافه شود که این امر با مخالفت مهدی رحمتی مواجه شد تا اینکه پس از پیوستن وحید فاضلی به جمع کادرفنی مشهدی ها، قربانعلی پور از شهرخودرو جدا شد و به استقلال پیوست.

قربانعلی‌پور که در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال به عنوان مربی بدنساز در کادرفنی این تیم حضور داشت در این فصل طراحی تمرینات شهر خودرو را برعهده داشت و احتمال می رود همین وظیفه را نیز در استقلال بر عهده داشته باشد.

علی اصغر قربانعلی‌پور که سابقه کار با دراگان اسکوچیچ در ملوان را در کارنامه خود دارد، در لیگ چهاردهم مربی بدنساز ذوب آهن بود که این تیم را به عنوان یکی از تیمهای خوب و دونده لیگ تبدیل کرده بود و با این تیم قهرمانی جام حذفی را هم کسب کرد.

او پس از جدایی از استقلال راهی پیکان شده بود و به عنوان مربی بدنساز در این تیم انجام وظیفه کرد. حالا قربانعلی پور پس از ۴ سال دوباره به استقلال بازگشت تا به کادرفنی آبی پوشان اضافه شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: