پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکنان پرسپولیس در اراک بارها تغییر پست دادند تا به آنچه وضعیت مطلبوب کادر فنی است برسند و بتوانند گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد. نعمتی که در قطر و مسابقات آسیایی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس درخشید، در همین پست کار را آغاز کرد اما در نیمه دوم یک خط جلوتر رفت تا نزدیک دروازه آلومینیوم باشد.

در اراک کار از همان ابتدا متفاوت با دیگر بازی ها دنبال شد. احسان حسینی و مهدی شیری در قلب خط دفاعی قرار داشتند و نعمتی در سمت راست خط دفاعی. دو مدافع در پست غیرتخصصی و احسان حسینی هم اولین حضور در ترکیب اصلی را تجربه می‌کرد.

در نیمه دوم شیری به جناح راست آمد تا سیامک به پست مورد علاقه اش برود و فرصت بیشتری برای گلزنی و بازیسازی به دست آورد. نعمتی در این بازی دو شوت زد که هر دو در چارچوب بودند و ضربات او را پورحمیدی گلر اراکی ها مهار کرد تا شماره ۸۸ سرخ ها در گلزنی و جلوگیری از شکست تیمش ناکام بماند.

یکی از ضربات او که از داخل محوطه زده شد، پرسپولیسی ها را نیم خیز کرد اما این شوت را پورحمیدی با شجاعت خود را در مسیر آن قرار داد. 

با توجه به مصدومیت کنعانی زادگان احتمال ماندن نعمتی در پست تخصصی خودش بیشتر شده است و او میتواند فرصت بیشتری برای تاثیر در بازی های حساس آینده که هر ۳ امتیاز آن ها برای مدافع عنوان قهرمانی ارزشمند است داشته باشد. با این تغییرات شاید نعمتی بار دیگر در قامت گلزن ظاهر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: