پایگاه خبری خانه فوتبال:

مطبوعات اسپانیا در خصوص روزهای سیاه اقتصادی بارسلونا، وضعیت انتقال امباپه به مادرید، درخشش دی یونگ و خرید اریک گارسیا از سوی آبی‌اناری‌ها صحبت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز سه‌شنبه 7 بهمن – 26 ژانویه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.
بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «قعر چاه بی‌پولی»‌ را برای بارسلونا و روزهای بغرنج و سیاه مدیریت این باشگاه، انتخاب کرد.

NXF0FpFAmYwm

روز گذشته رسانه‌های بارسایی منتشر کردند که بارسلونا بیش از 1.1 میلیارد یورو بدهی دارد که می‌توانید جزئیات آن را در اینجا بخوانید.

مارکا نوشت 730 میلیون یورو از بدهی‌های بارسلونا با ظرف مدت زمان کوتاهی پرداخت شود.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «فشار روی امباپه» را به روی جلد برد و از پیام ستاره فرانسوی به سران مادرید برای تسریع در انتقال پرده برداشت.

کیلیان ام‌باپه به یکی از گزینه‌های اصلی خرید تابستانی رئال مادرید بدل شده است اما مشکلات اقتصادی این باشگاه باعث شده تا سران کهکشانی‌ها را به شک بیاندازد. رئال مادرید توان مالی پرداخت خرید و دستمزد امباپه را در حال حاضر نداشته و باید دید با فروش چه بازیکنانی می‌تواند چنین پولی را بدست آورد.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «پیشرفت دی‌یونگ» را به روی جلد برد و از درخشش ستاره هلندی در تیم کومان صحبت کرد. رسانه‌های بارسایی روز گذشته نیز در خصوص دی‌یونگ صحبت کردند. آنها معتقدند که دی‌یونگ با تغییر پستش توسط کومان عملکرد بهترین داشته و توانسته در سیستم جدید 3-3-4 جای گیرد.

IMktN2iW78jz

اسپورت چاپ بارسلونا از تیتر «اریک گارسیا؛ عملیات بزرگ» استفاده کرد و از حتمی شدن خرید مدافع پپ گواردیولا در تابستان 2021 خبر داد.

رسانه بارسایی نوشت که گواردیولا اطمینان داده گارسیا در تابستان از منچسترسیتی راهی بارسلونا خواهد شد.

به گزارش فارس، نکته جالب توجه روزنامه‌های امروز ورزشی اسپانیا، واکنش تنهایی مارکا به بدهی‌های بارسلونا بود. روزنامه‌های شهر اسپانیا به این بدهی‌ها واکنش نشان ندادند و در خصوص اتفاقات مثبت صحبت کردند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: