پایگاه خبری خانه فوتبال:

 مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود،درگذشت. مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد.مهرداد میناوند مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد.مهرداد میناوند و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند.مهرداد میناوند در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

مهرداد میناوند
میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

روایت تلخ خواهر و همسر مهرداد میناوند از درگذشت مهرداد

 

پسر مهرداد میناوند کیست؟

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در اتریش یک بار ازدواج کرد که صاحب یک فرزند پسر به نام آریا شد که در نهایت این ازدواج و طلاق منجر گردید و پسرش در اتریش نزد مادرش به زندگی خود ادامه داد

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند بعد از گذشت چند سال در نهایت تصمیم گرفت تجدید فراش کند و در ۹ مهرماه ۱۳۹۹ با خانم شبنم کمانگر ازدواج کرد مهرداد میناوند بعد از چند ماه که از ازدواج مجددش می گذاشت متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شد و بعد از این که چند روز به دلیل بیماری کرونا و تنگی نفس عفونت ناشی از ریه از طریق دستگاههای تنفسی نفس میکشید در نهایت در روز چهارشنبه دارو فانی را وداع گفت

عکس دیده نشده از فرزند خوشتیپ مهراد میناوند که تا به امروز از این عکس رونمایی نشده بود. این عکس بعد از فوت پدرش منتشر شد و این عکس با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: