پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت استقلال گفت: استقلال فصل گذشته با نماینده عراق و عربستان بازی کرد و به طور حتم از این رقبا شناخت کامل دارد و این موضوع اتفاقی خوب برای آبی‌پوشان است.
به گزارش ایرنا،«بهتاش فریبا» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به گروه بندی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه سختی قرار گرفته است و حتی می‌توان گفت نام این گروه را باید گروه مرگ گذاشت.
وی افزود: استقلال فصل گذشته با نماینده عراق و عربستان بازی کرد و به طور حتم از این رقبا شناخت کامل دارد و این یک اتفاق خوب برای آبی‌پوشان است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم استقلال یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین تیم‌های قاره کهن است و عنوان پرافتخارترین تیم ایران را در آسیا یدک می‌کشد و رقبا از رویارویی با استقلال هراس دارند.
فریبا تصریح کرد: استقلال این توانایی را دارد که از این گروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و  به مراحل بالاتر صعود کند.
وی تاکید کرد: استقلال باید برنامه‌ریزی درستی برای این رقابت‌ها داشته باشد تا بتواند نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران باشد. هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان به مقامی برسد که موجب شادی آنها شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: محمود فکری برای اینکه بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد باید یک یا دو بازیکن به ویژه در پست هافبک جذب کند.

قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انجام شد و تیم فوتبال استقلال ایران در گروه سوم باید با تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیدار کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: