پایگاه خبری خانه فوتبال:

بیماری انصاریان رو به بهبود
اخبار خوشی از بیمارستان فرهیختگان مبنی بر بهبود نسبی حال علی انصاریان می‌رسد.
به گزارش “ورزش سه”، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال نیز از چندی پیش در بیمارستان فرهیختگان بستری است و نگرانی بزرگی را در بین جامعه فوتبال شکل داده است.
در این رابطه آخرین اخباری که از بیمارستان فرهیختگان، محل بستری شدن علی انصاریان می‌رسد حاوی خبرهای خوش و امیدوارکننده‌ای است که حتی گفته می‌شود او امروز صبحانه‌اش را شخصا صرف کرد.
ابراهیم شکوری که بعد از اخبار و حواشی چند ساعت اخیر برای ملاقات با علی انصاریان راهی بیمارستان شده بود درباره وضعیت وی با اخبار امیدوارکننده این محل را ترک کرده است. با توجه به ایزوله بودن اتاق علی انصاریان اجازه ملاقات به معاون اجرایی باشگاه داده نشد اما وی در گفتگوهایی که با پرستاران و پزشکان داشت در جریان آخرین وضعیت علی انصاریان قرار گرفته است.
علی انصاریان که با اعلام پزشکان شستشوی ریه شده، باید فعلا در اتاق ایزوله بستری باشد. نکته امیدوارکننده اینجاست که اکسیژن خون او به خوبی بالا آمده و این مساله بزرگ‌ترین امیدواری را در بین پزشکان وی شکل داده است تا نسبت به روند درمان وی کاملا امیدوار باشند.
پرستار علی انصاریان برای اینکه جامعه فوتبال و خانواده وی کاملا نسبت به حال مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس - استقلال امیدوار باشند خبر ویژه‌ای برای آنها دارد؛ علی انصاریان امروز صبحانه را شخصا صرف کرد.
پزشک علی انصاریان با اعلام این موضوع مدعی شد با توجه به پایداری سطح اکسیژن خون وی، او باید همچنان در اتاق ایزوله و تحت مراقبت ویژه حضور یابد و احتمالا طی ساعات آتی با ادامه اقدامات درمانی شاهد اتفاقات مثبتی در زمینه بهبود علی انصاریان خواهیم بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: