پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد هر طور شده با فدا کردن برخی بازیکنان خود، کیلیان امباپه را در تابستان 2021 خریداری کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، با اینکه پوچتینو در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد که روی «کیلیان امباپه» به صورت طولانی مدت حساب باز می‌کنیم اما رئال تمام سیاست‌ها خود را به کار گرفته تا در فصل 2021-2022 این بازیکن را در مادرید ببیند.
رئال به خاطر این سیاست در دوران پساکرونایی تصمیم گرفت پس از 40 سال در تابستان هیچ خریدی انجام ندهد و تنها به فروش بازیکنانش فکر کند. آنها با انتقال بازیکنان قرضی خود توانستند پول خوبی را به جیب بزنند و بتوانند یکی از بهترین اقتصادهای اروپا را در دوران پساکرونایی به ثبت رسانند.
امباپه از مدت‌ها پیش به یکی از گزینه‌های اصلی رئال بدل شده بود و این تیم حتی در سال 2017 در یک قدمی خرید او قرار داشت. حضور همزمان بیل، بنزما و رونالدو باعث شد تا ستاره فرانسه که یکی از بهترین بازیکنان نسل آینده فوتبال است، از موناکو راهی سن ژرمن شود. حالا که ستاره 22 ساله در کمتر از 3 سال به 9 قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته، باید دید این تیم را ترک می‌کند یا راهی باشگاهی دیگر می‌شود.

*مشکلات خرید امباپه ؛ او بیش از 150 میلیون یورو می‌ارزد

در اینجا 2 احتمال وجود دارد. یک آنکه امباپه با آمدن «مائوریسیو پوچتینو» تصمیم بگیرد با پاریس تمدید کند و عملا انتقالش به پایان رسد. دوم آنکه تصمیمش بر رفتن از سن ژرمن جدی بماند و خروجش از پاریس با پرداخت 150 تا 160 میلیون یورو ممکن شود. از رئال و لیورپول به عنوان مشتری‌های اصلی این بازیکن صحبت می‌شود.

طبق گزارش‌هایی که رسانه‌ها از امباپه تاکنون منتشر کرده‌اند، به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی از پاریس می‌رود و می‌خواهد تابستان 2021 در تیمی دیگر به رقابت پردازد. امباپه که از قدیم جزو علاقه‌مندان به رئال و زیدان بوده خواهان انتقال به مادرید است ولی باید دید شرایط این باشگاه تا انتهای فصل 2021 چگونه پیش می‌رود؟ آیا زیدان در این تیم می‌ماند یا اگر از این تیم برکنار شد چه کسی جانشینش می‌شود؟

*رئال برای خرید ستاره فرانسه مجبور به فروش بازیکن است

اگر رئال بخواهد امباپه 150 تا 160 میلیون یورویی را بخرد، باید یک بازیکن خود را وارد معامله کند تا این انتقال کاهش یابد. با توجه به گزارش مارکا، رئال تصمیم دارد برای خرید امباپه، «وینیسیوس» یا «کورتوا» را وارد معامله کند تا هزینه این بازیکن کم شود.

از طرفی انتقال کورتوا به سن ژرمن با توجه به درخشش او در فصل‌های اخیر بعید به نظر می‌رسد و وینیسیوس می‌تواند گزینه‌ای عالی برای این انتقال متصور شود. ستاره برزیلی دیگر مورد اعتماد زیدان نیست و به یک نیمکت نشین بدل شده است. (گزارشی از عدم اعتماد زیدان به نسل جدید رئال مادرید را در اینجا بخوانید)

از طرف دیگر «رافا واران» و «کاسمیرو» نیز دیگر گزینه‌هایی هستند که رئال می‌تواند وارد معامله با پاریس برای خرید امباپه کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: