پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 تیم استقلال در حالی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد که تک گل تیم میزبان توسط سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی شد. این گل، پانزدهمین گل به خودی استقلال در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود و دومین گل به خودی بود که یک دروازه‌بان به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

آبی‌پوشان در همه ادوار گذشته لیگ برتر ۱۴ بار به اشتباه و توسط بازیکنانی خودی دروازه شان باز شده بود و حسین حسینی برای پانزدهمین بار این اتفاق را رقم زد.

وحید طالب‌لو با دریافت ۷ گل به خودی از سوی آبی‌پوشان بیشترین تعداد گل به خودی را دریافت داشته و امیرحسین صادقی با زدن ۳ گل به خودی، بیشترین نوع از این گل را زده است.

تیم استقلال

به جز طالب‌لو که ۷ بار از بازیکنان خودی گل خورد و در راس این آمار قرار دارد، مهدی رحمتی و محمد محمدی هر کدام ۲ و جورج توپالویچ، مسعود قاسمی، پرویز برومند و حسین حسینی نیز هر کدام یک بار از بازیکنان خودی گل خوردند.

همچنین بعد از امیر حسین صادقی که با زدن ۳ گل به خودی بیش از دیگران به اشتباه دروازه خودی را باز کرده، فرزاد مجیدی با ۲ گل بعد از وی قرار دارد. محمود فکری، جواد زرینچه، آگوستینو گیلائوری، محسن یوسفی، مجتبی جباری، علی علیزاده، وحید طالب‌لو، حنیف عمران زاده، آرمین سهرابیان و سید حسین حسینی، دیگر بازیکنانی هستند که با پیراهن استقلال در لیگ برتر به اشتباه دروازه خودی را باز کرده‌اند.

در بین بازیکنانی که دروازه استقلال را به اشتباه باز کرده‌اند اسامی مهم و سرشناسی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به محمود فکری، جواد زرینچه و مجتبی جباری اشاره کرد.

طالب‌لو و حسینی دو دروازه‌بانی هستند که هر کدام به اشتباه یک بار دروازه خودی را باز کرده‌اند. وحید طالب‌لو در سال ۸۹ مقابل پیکان این اشتباه را مرتکب شد و سید حسین حسینی نیز در آخرین دیدار آبی‌پوشان که مقابل نفت مسجد سلیمان بود این اتفاق را رقم زد.

ابومسلم و راه آهن نیز هر کدام با ۲ بار سود بردن از گل به خودی استقلالی‌ها، بیشترین سود را از این حیث در بین تیم‌های دیگر برده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: