پایگاه خبری خانه فوتبال:

دو تیم سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد در حالی در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که دو تیم تا دقیقه ۷۰ با نتیجه یک بر یک مساوی بودند.

الحمد الجبوری مهاجم ریزنقش شهرخودرو‌یی‌ها با نظر مهدی رحمتی سرمربی جوان این تیم در دقیقه ۷۳ درحالی وارد زمین شد که این بازیکن جنوبی در فصل نقل و انتقالات از نفت مسجد سلیمان راهی شهرخودرو شد. الجبوری درحالی شماره ۱۰ شهرخودرو را در لیگ بیستم بر تن کرد که یکی از امید‌های گلزنی در لیگ بیستم برای شهرخودرو قلم داد می‌شد اما هر بار ناکام بود و این موضوع باعث شد تا این مهاجم جنوبی تحت فشار قرار گیرد.

الجبوری تنها یک دقیقه بعد از حضور در میدان روی پاس زیبای محمد عرفان معصومی و با یک فرار زیبا موفق شد دروازه پیام نیازمند و سپاهان را باز کند تا تبدیل به تعویض طلایی یوزها شود. در دقایق پایانی این دیدار درحالی که سپاهان در تلاش برای جبران گل خورده بود، الجبوری در دقیقه ۹۴ با شوتی تماشایی گل سوم شهرخودرو و دوم خودش را وارد دروازه نیازمند کرد تا شهرخودرو با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را شکست دهد و فرصت صدرنشینی را از این تیم بگیرد.

شهرخودرو با این پیروزی برای نخستین بار در لیگ بیستم در دو بازی متوالی به پیروزی رسیده است و نخستین شکست خانگی سپاهان در لیگ بیستم را به این تیم تحمیل کرد.

الجبوری نیز که تبدیل به تعویض طلایی مهدی رحمتی و شهرخودرو شد. تا بدین جای فصل ۱۰ شوت به سمت دروازه حریفان داشته که ۲ ضربه تبدیل به گل شده است و حالا بعد از قاسمی نژاد برترین گلزن این تیم نیز به حساب می‌آید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: