پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود،سال گذشته درگذشت. مهرداد میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد.مهرداد میناوند مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد.مهرداد میناوند و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. مهرداد میناوند در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

تصاویری از مهرداد میناوند در دوران دبیرستان

مهرداد میناوند در نوجوانی در تیم مدرسه شهید اندرزگو منطقه 10 عضویت داشت.
 مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس بهمن سال گذشته براثر ابتلا به کرونا درگذشت.
او در دوره دبیرستان در مدرسه شهید اندرزگو منطقه 10 درس می خواند و عضو تیم فوتبال همین مدرسه نیز بود.
او در آن زمان با این تیم در مسابقات آموزشگاه های تهران بازی می کرد.

نفر اول سمت چپ در تصاویر مرحوم مهرداد میناوند است.

مهرداد میناوند مهرداد میناوند میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهرداد میناوند

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

مهرداد میناوند آذر ماه امسال برای دومین بار ازدواج کرده بود، اما متاسفانه کرونا اجازه نداد زندگی مهرداد و همسرش چند ماه بیشتر دوام بیاورد.

مهرداد میناوند

فیلم عروسی اشک آور مهراد میناوند

ویدیویی از مراسم جشن عروسی مرحوم مهرداد میناوند که همزمان با تاریخ فوتش منتشر شده و کابران فضای مجازی را متاثر کرده است. 

مهرداد میناوند در لباس دامادی

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

ازدواج اول مهرداد میناوند در اتریش

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند اولین بار زمان حضور خود در اتریش با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام آریا است. آریا مثل پدرش، چپ پا است. این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد. ​

همسر دوم مهرداد میناوند که بود؟

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند ۹ آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

شبنم کمانگر همسر میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد وپیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده بود.

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: