پایگاه خبری خانه فوتبال:

 پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به توقف این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: دروازه‌بان استقلال آن اشتباه عجیب و غریب را در این دیدار مرتکب و باعث شد تا آبی‌پوشان ۲ امتیاز حساس را از دست بدهند.
«مهدی فنونی‌زاده» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: ایراد بزرگ محمود فکری این بود که در بازی با نفت مسجد سلیمان رشید مظاهری آماده را بیرون گذاشت و از سید حسینی استفاده کرد، اینکه چنین اتفاقی صورت بگیرد به تصمیم غلط مربیان آبی‌پوش بر می‌گردد.
وی افزود: سید حسین حسینی روی گلی که استقلال دریافت کرد، مقصر اصلی بود و آن اشتباه عجیب و غریب را مرتکب شد. متاسفانه این دروازه‌بان درون دروازه تمرکز لازم را نداشت و باعث شد تا آبی‌پوشان ۲ امتیاز حساس را از دست بدهند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مسعود ریگی در خط هافبک استقلال مهره تاثیرگذاری است و علاوه بر اینکه زیاد می‌دود، در توپ‌گیری تبحر خاصی دارد و معلوم نیست چرا این بازیکن در ترکیب ثابت جایی نداشت. محمود فکری هنوز ترکیب ثابت خود را شناسایی نکرده است و این برای مربی استقلال، اتفاق خوبی نیست.
فنونی‌زاده تصریح کرد: استقلال در این فصل نوسان زیادی دارد و همین باعث شده است تا در یک بازی خوب باشد و در مسابقه دیگر ضعیف باشد. آبی‌پوشان امتیازات مهمی را راحت از دست می‌دهند که می‌تواند حسرت آنها را در پایان لیگ به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: محمود فکری شرایط سختی را تجربه می‌کند و باید تلاش کند تا در ادامه لیگ اشکالات تاکتیکی تیم را که کم هم نیست، برطرف کند.

 بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: سرمربی استقلال در اولین گام باید تیمش را از نظر روانی تقویت و بازیکنان ثابت را شناسایی کند تا دیگر تغییرات در هر بازی به ضرر این تیم تمام نشود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: