پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مهرداد میناوند در فصل جدید لیگ برتر علاوه بر پرسپولیس، حمایت ویژه‌ای نیز از تیم فوتبال خیبرخرم آباد داشت و مشاور عالی عبدی مالک این باشگاه نیز بود.

میناوند در یکی از آخرین مصاحبه‌های تلویزیونی خود که در ورزشگاه غدیر تهران و در جریان بازی خیبر برابر استقلال ملاثانی در هفته سوم رقابت های لیگ یک ثبت شد، اینطور  در مورد دلیل حضورش برای حمایت از خیبر خرم آباد حرف زد:« من طرفدار تیم های با ریشه و با اصالت هستم. مثل ملوان، سپیدرود، خیبر، صنعت نفت آبادان، نساجی قائمشهر و ... این ها تیم هایی هستند که هوادار دارند و حیف است برخی از آنها در لیگ یک باشند.»

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

حالا باشگاه خیبر که روز آینده در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان یکی از حساس ترین بازی های لیگ یک در مصاف با هوادار است، اولین طرح موزائیکی را در این مسابقات برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند اجرا کرده است؛ ورزشگاهی که قرار بود مهرداد میناوند یکی از تماشاگردان همیشگی آن باشد و از خیبرخرم آباد تا صعود به لیگ برتر حمایت کند ولی اجل به او مهلت نداد.

خیبری ها روز آینده با پیراهن یکدست مشکی به مصاف شاگردان رضا عنایتی خواهند رفت و در حالی که رنگ سبز رنگ اصلی پیراهن این تیم به شمار می رود، تا پایان نیم فصل اول خیبری ها با رنگ مشکلی عزادار مهرداد میناوند خواهند بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: