پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس نتوانست 500 هزار یورو بدهی خود را به ماریو بودیمیر مهاجم سابقش  پرداخت کند تا از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود. طبق نامه قبلی فیفا به این باشگاه، قرمزها  از امروز صبح از فعالیت در نقل و انتقالات محروم شدند. فیفا در آخرین نامه خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود اگر 12 بهمن 500 هزار یورو در حساب بودیمیر نباشد و یا توافقی صورت نگیرد، پنجره نقل و انتقالاتی آنها اتوماتیک وار بسته خواهد شد. البته طبق قوانین جدید فیفا در هر زمانی که باشگاه پرسپولیس بتواند این پول را پرداخت کند، محرومیت آنها بخشیده خواهد شد. 

شکوری: نباید نقل و انتقالات پرسپولیس تحت تاثیر بودیمیر قرار گیرد

 معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: تا تاریخ دوم اسفندماه برای نقل و انتقالات نیم فصل زمان داریم و نباید جذب بازیکنان جدید تحت تاثیر پرونده بودیمیر قرار گیرد.
به گزرش ایرنا، ابراهیم شکوری با اشاره به اقدامات باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل ماریو بودیمیر اظهار داشت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا اجازه ندهد باشگاه به خاطر این پرونده با مشکلی مواجه شود. دوم اسفند پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد و سعی می‌کنیم تا آن زمان این مشکل را حل کنیم تا مشکلی بابت جذب بازیکن نداشته باشیم.
وی افزود:  تا این لحظه هیچ ایمیل و نامه‌ای از سوی فیفا دریافت نکردیم. از طرفی در حال بررسی راهکارهای مختلف هستیم تا از این شرایط خارج شویم. به هواداران این امیدواری را می‌دهم تا تاریخ آغاز نقل و انتقالات، باشگاه مشکلی در این زمینه نداشته باشد. مدیران شبانه روز تلاش می‌کنند تا در این زمینه مشکلی به وجود نیاید.
معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: این ۵۰۰ هزار یورو در شرایط اقتصادی فعلی مبلغ زیادی است که می‌تواند ما را با چالش مواجه کند اما به هیچ وجه نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم. هر خبری به دست ما برسد شفاف سازی خواهیم کرد.
شکوری در ادامه گفت و گو با رادیو ایران افزود: اما ۵۰۰ هزار یورو با توجه به شرایط اقتصادی فعلی مبلغ واقعاً زیادی است که می‌تواند ما را دچار چالش کند اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که این مشکل برطرف شود، اگر خبری به دست ما برسد حتماً به صورت شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: