پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ابراهیم شکوری در پاسخ به اظهارات محمود فکری در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: متاسفانه چندین بار اسم باشگاه پرسپولیس در این برنامه آورده شده است‌. برای مجری این برنامه که بین المللی است و دوستانی که دست کم برنامه های بین المللی را می بینند یادآوری می کنم زیاد دیده نمی شود در یک برنامه تلویزیونی بین المللی درباره تیم رقیب و حریف به صورت مستقیم صحبت شود.

وی افزود: دلیل حضور نیافتن سرمربی تیم ما در این برنامه واضح و مشخص است و به دوستان دیگر ارتباطی ندارد که چرا عضو سابق هیات مدیره ما در برنامه فوتبال  برتر حضور پیدا نمی کند. این موضوع شخصی و مشخص است که سرمربی تیم ما چه زمانی تشخیص می دهد به برنامه بیاید. درست نیست نفرات تیم رقیب درباره حضور  نفرات و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی حرف بزنند.

محمود+فکریمعاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خود ما چندین به برنامه فوتبال برتر انتقاداتی داشته و صحبت کرده ایم. برای فکر احترام قائل هستم که از دوستان ما است اما برخی مواقع منافع باشگاه پرسپولیس در میان است و نباید درباره تیم رقیب مستقیم صحبت کنیم.

شکوری ادامه داد: فکر می کنم اگر همه ۱۶ تیم لیگ برتر تمرکز خود را روی کارشان بگذارند لیگ ما بیشتر پیشرفت خواهد کرد. همانگونه که تیم ما تمرکز کرده و سعی دارد کمتر حرف بزند و بیشتر در زمین کار کند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا بتوانیم لیگ خوب و جذابی را شاهد باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: